Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι βελτιωτές θα λατρέψουν τον G20E της Toyota

Ελλάδα 7:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι βελτιωτές θα λατρέψουν τον G20E της Toyota

ΝΕΑ

Ο καινούργιος δίλιτρος τετρακύλινδρος της ιαπωνικής εταιρείας αναμένεται να είναι ιδανικός για τροποποιήσεις και αναβαθμίσεις από βελτιωτικούς οίκους.

Advertisement
Advertisement

Μία από τις μεγαλύτερες ειδήσεις των τελευταίων μηνών στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ήταν η ανακοίνωση της Toyota, πως εντός των επόμενων δύο ετών φέρνει δύο καινούργιους κινητήρες βενζίνης.

Ενώ οι περισσότεροι κολοσσοί της αυτοκίνησης σταματούν να εξελίσσουν ΜΕΚ, η ιαπωνική μάρκα πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και φέρνει νέους. Που σημαίνει πως στο μυαλό των ιθύνοντων, οι βενζινοκινητήρες έχουν τουλάχιστον 10+ χρόνια ζωής ακόμα.

Ο καινούργιος δίλιτρος, εν ονόματι G20E, θα έχει τη δυνατότητα να φτάσει ακόμα και τους 600 ίππους μέγιστης ισχύος! Ωστόσο, αυτή είναι μία τιμή που μπορεί να τη φτάσει ως αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας.

Advertisement
Advertisement

Στις «πολιτικές» του εκδόσεις θα διαχωρίζεται από τη χωρητικότητά που θα είναι είτε 1.500 κ. εκ. και είτε 2.000 κ. εκ. Τη δεύτερη περίπτωση την είδαμε εν μέρει στο πρωτότυπο κεντρομήχανο GR Yaris M Concept, στην τελευταία Έκθεση του Τόκιο.

Αυτοί οι κινητήρες αναμένεται να αποτελέσουν την «καρδιά» των νέων MR2 και Celica. Επίσης, θα συνεργάζονται είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, είτε 8τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Πρόσφατα, μηχανικοί της Toyota αποκάλυψαν πως οι κύλινδροι του κινητήρα G20E είναι έτσι σχεδιασμένοι που εύκολα μπορούν να δεχθούν αλλαγές, τροποποιήσεις και βελτιώσεις για αύξηση της συνολικής ισχύος.

Advertisement

Και αυτό είναι που ανοίγει διάπλατα την «πόρτα» προς αναβαθμίσεις οι οποίες θα θυμίζουν τις… ατελείωτες που είχαν γίνει στον θρυλικό εξακύλινδρο 2JZ. Με τη διαφορά, πως οι σύγχρονες τεχνολογίες του νέου θα βοηθήσουν τους tuners να πετύχουν πολύ υψηλότερες ιπποδυνάμεις από αυτές που είδαμε φερ ειπείν στην τότε Supra.

Αξίζει να αναφερθεί, πως οι νέοι κινητήρες της Toyota λειτουργούν και με καύσιμα ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος, γεγονός που διασφαλίζει πως θα επιβιώσουν ακόμα και σε χώρες που μπορεί μελλοντικά να καταργήσουν τη βενζίνη.

Advertisement