Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Toyota ετοιμάζει ένα νέο μικρό crossover

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Τα τελευταία χρόνια, πολλοί κατασκευαστές έχουν παρουσιάσει μελλοντικά σχέδια προϊόντων μέσω εικόνων που δημιουργούνται από υπολογιστή και υποβάλλονται στην εθνική βάση δεδομένων ευρεσιτεχνιών. Η Toyota αποτελεί έναν από αυτούς.

Ο ιαπωνικός γίγαντας Toyota είναι η τελευταία εταιρεία που έχει υποστεί το σύνδρομο των διαρροών σε πολλά από τα μελλοντικά μοντέλα της. Αυτή τη φορά, σειρά είχε ένα συμπαγές crossover ως ανταγωνιστής τους Hyundai 45, το οποίο εμφανίζεται εδώ ως πρωτότυπο.

Αγαπάτε ή τη μισείτε, η Toyota πάντως κάνει επί του παρόντος σκληρή προσπάθεια στο σχεδιασμό των οχημάτων της. Απέχει πολύ από τις παλιές μέρες της δεκαετίας του ’90 και του 2000, όπου όλα τα μοντέλα της δεν προκαλούσαν κάποιο ερέθισμα με τη σχεδίασή τους. Σήμερα, τα πράγματα φαίνονται πολύ πιο νεανικά και αυτό το crossover BEV δεν αποτελεί εξαίρεση.

Στο μέτωπο συναντάμε μια ενδιαφέρουσα μάσκα και προβολείς LED σε σχήμα σφήνας που μετατρέπονται σε κάθετες “λεπίδες” χρωμίου. Είναι ένα μοναδικό αποτέλεσμα, χωρίζοντας τα αντίθετα μαύρα φτερά από το ηφαιστειακό κόκκινο χρώμα. Ένα clamshell καπό οδηγεί το μάτι προς τα πάνω κατά μήκος της δίχρωμης οροφής με τα πλαίσια των θυρών να υιοθετούν εντυπωσιακά ένθετα χρωμίου που αποπνέουν μια δόση φουτουρισμού.

Το πλευρικό προφίλ είναι εξίσου ενδιαφέρον. Οι κοίλες κυρτές πόρτες εμφανίζουν μια κυματοειδή ψευδαίσθηση και μια παχιά κολόνα υπάρχει πάνω από την οροφή σαν μια γιγαντιαία λαβή. Στο πίσω μέρος συναντάμε LED φωτιστικά πλήρους πλάτους αλλά και ένα μεγάλο πάνελ διαχύτη, παρόμοιο με αυτό του τελευταίου Yaris.
Το εσωτερικό στυλ είναι άγνωστο σε αυτή τη φάση. Ωστόσο, ένα ηλεκτρικό μοντέλο ελευθερώνει εξ ορισμού περισσότερο χώρο στην καμπίνα σε σύγκριση με ένα κλασικό crossover με θερμικό κινητήρα στα σπλάχνα του.

Εννοείται πως το παρόν θα δώσει το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας της εταιρίας με εντυπωσιακές οθόνες αφής, ασύρματη φόρτιση και Android Auto & Apple CarPlay. Θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί η ομπρέλα συστημάτων ασφάλειας Toyota Sense Safety (TSS 3.0), προσφέροντας δυνητικά ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα οδήγησης.

Το συμπαγές crossover θα χρησιμοποιήσει την αρθρωτή πλατφόρμα e-TNGA της Toyota. Θα υποστηρίξει μια ολόκληρη γκάμα EV – συμπεριλαμβανομένων οχημάτων από τη Lexus και την Subaru. Παρόλο που είναι ενδιαφέρον, μια πρόσφατη συνεργασία μεταξύ της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας BYD και της Toyota για την ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να δώσει και νέες δυνατότητες στη συγκεκριμένη πλατφόρμα.

Η ισχύς θα κυμανθεί από 150 έως 200 ίππους, ανάλογα με την έκδοση, ενώ η βασική χωρητικότητας της μπαταρίας θα είναι 50 kWh. Τα μοντέλα υψηλής απόδοσης θα ανέβουν στα 80 kWh, επιτρέποντας έτσι και μεγαλύτερη αυτονομία μεταξύ των φορτίσεων.

Διαβάστε επίσης:

Θύμα πλημμύρας μια Toyota Supra

Ένα Toyota έτοιμο για… πόλεμο

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr