Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Skoda στοχεύει σε βελτίωση της κερδοφορίας στην Κίνα

Ελλάδα 4:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Skoda στοχεύει σε βελτίωση της κερδοφορίας στην Κίνα

ΝΕΑ

Η Skoda στοχεύει σε βελτίωση της κερδοφορίας στην Κίνα

ΝΕΑ

Καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα στην Κίνα αποφάσισε να επιδιώξει η Skoda αυξάνοντας τις επιδόσεις στις πωλήσεις της.

Advertisement
Advertisement

Η πτώση της κερδοφορίας της Skoda πέρσι, είναι ο σημαντικότερος λόγος για την αλλαγή της στρατηγικής της αυτοκινητοβιομηχανίας. Όπως ανακοινώθηκε, η εταιρεία που ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του γκρουπ VW, αποφάσισε να αναβαθμίσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας για να επιτύχει καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκινήσει μια νέα γενιά του Octavia φέτος, μαζί με μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Citigo και μια plug-in υβριδική έκδοση του μοντέλου μεσαίου μεγέθους.

Advertisement
Advertisement

Η Skoda επίσης θα παρουσιάσει 30 μοντέλα μέχρι το 2022, συμπεριλαμβανομένων διαφορετικών στυλ αμαξώματος και ηλεκτροκίνητων εκδόσεων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Bernhard Maier.

Το νέο Scala, διάδοχος του Rapid, θα διατεθεί στις αρχές Απριλίου ενώ το μικρό SUV Kamiq θα κυκλοφορήσει στην αγορά το φθινόπωρο στην Ευρώπη.

Μετά την κυκλοφορία του e-Citigo φέτος, που βασίζεται στο VW e-Up, η Skoda θα προσθέσει και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στη μητρική ηλεκτρική πλατφόρμα MEB της Volkswagen Group. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Skoda θα είναι ένα crossover coupe βασισμένο στο concept Vision IV το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στην αγορά στο 2020.

Advertisement

Το λειτουργικό κέρδος της Skoda υποχώρησε κατά 15%, στα 1,38 δισ. ευρώ το 2018, παρόλο που οι παραδόσεις αυτοκινήτων της αυξήθηκαν κατά 4,4% σε 1,25 εκατ. μονάδες. Ωστόσο  2018, ήταν η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων…

Η εμπορική διαμάχη μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας δημιούργησε αβεβαιότητα και έπληξε τις πωλήσεις της Skoda στην Κίνα.

Advertisement

Η Κίνα δεν είναι τόσο κερδοφόρα για την Skoda όπως η Ευρώπη, δήλωσε ο Maier, προσθέτοντας όμως ότι: «Δεν έχουμε χάσει χρήματα στην Κίνα, αλλά δεν έχουμε και την απόδοση που καταγράφουν οι πωλήσεις στην Ευρώπη»

Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει στη βελτίωση της κερδοφορίας στην Κίνα.