Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Skoda ψηφίζει Σερβία

Ελλάδα 20:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Skoda ψηφίζει Σερβία

ΝΕΑ

Η Skoda ψηφίζει Σερβία

ΝΕΑ

Στη Σερβία φαίνεται τελικά ότι θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο της Skoda, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τις εργασίες του μετά το 2022.

Advertisement
Advertisement

Το νέο εργοστάσιο της Skoda θα κατασκευάζει όχι μόνο αυτοκίνητα της τσέχικης φίρμας, αλλά και της SEAT, με τη Skoda να είναι υπεύθυνη για την λειτουργία του.

Η τελική απόφαση για την κατασκευή του αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι τα τέλη του πρώτου 6μήνου της χρονιάς, με τον Πρόεδρο της Skoda, Bernhard Maier, να αποκαλύπτει ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν 4 χώρες στη «γειτονιά» μας που είναι υποψήφιες για το που θα κατασκευαστεί το νέο εργοστάσιο.

Ωστόσο, σύμφωνα με τη σέρβικη Vecernje Novosti, o γερμανικός Όμιλος έχει ήδη επιλέξει τη Σερβία για τον τόπο κατασκευής του εργοστασίου και πλέον απομένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση από την πλευρά της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Υποψήφια, και με αρκετές πιθανότητες ήταν και η Τουρκία, όμως τα πρόσφατα οικονομικά προβλήματα της χώρας και η δραματική πτώση στην αξία της λίρας, φαίνεται ότι ώθησαν τον Όμιλο VW στο να μην την επιλέξει.

Η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Ουγγαρία αλλά και τα Σκόπια ήταν επίσης υποψήφιες, όμως και αυτές με βάση τις τελευταίες πληροφορίες έχουν βγει εκτός παιχνιδιού.

Advertisement

Η Skoda αναζητά ένα νέο εργοστάσιο στα Βαλκάνια που θα της επιτρέψει να ανταποκριθεί καλύτερα στις αυξημένες ανάγκες παραγωγής που φέρνουν τα νέα της μοντέλα. Ήδη το Φεβρουάριο ξεκίνησε στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Μλάντα Μπόλεσλαβ της Τσεχίας η κατασκευή του νέου μικρομεσαίου Scala, ενώ στο ίδιο εργοστάσιο σύντομα θα ξεκινήσει και η κατασκευή του νέου μικρού SUV Skoda Kamiq.

Advertisement

Όμως, όπως αποκάλυψε και πάλι ο Bernhard Maier αυτή τη στιγμή τα εργοστάσια της εταιρείας βρίσκονται στα όρια της παραγωγής τους – κάτι που αναμένεται να δημιουργήσει προβλήματα στις παραδόσεις του Kamiq. Ήδη η Skoda βρίσκεται σε συζητήσεις με το σωματείο των εργατών της στη Μλάντα Μπόλεσλαβ για να αυξηθούν οι βάρδιες και να βελτιωθεί ο ρυθμός παραγωγής ώστε να μειωθούν και οι χρόνοι αναμονής στους πελάτες της εταιρείας, μέχρι τουλάχιστον το νέο εργοστάσιο στη Σερβία να είναι έτοιμο για παραγωγή.

Για μια ακόμη φορά πάντως, η Ελλάδα βγαίνει εκτός παιχνιδιού και χάνει μια μεγάλη επενδυτική ευκαιρία στο χώρο του αυτοκινήτου, αφού με βάση τις χώρες που ήταν υποψήφιες για το εργοστάσιο της Skoda, φαίνεται ότι ήταν δεδομένη η απόφαση του Ομίλου VW να επενδύσει σε μια χώρα της περιοχής μας…