Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Porsche 356 του Walter Röhrl διαθέτει κινητήρα 911 Turbo

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Ο θρύλος των Ράλι Walter Röhrl έχει κάθε δικαίωμα να είναι υπερήφανος για την τελευταία του αγορά: Μια αειθαλή Porsche 356 που χρησιμοποιεί turbo boxer εξακύλινδρο κινητήρα που προέρχεται από την αρχική 911 Turbo.

Η καθόλα απολαυστική Porsche 356 “3000 RR” έχει μια μεγάλη ιστορία πίσω της. Δημιουργήθηκε αρχικά από τον Viktor Grahser, μηχανικό της αεροπορίας και ένα από τα ιδρυτικά μέλη του Australian Porsche 356 Register, ο οποίος επέστρεψε από την Αυστρία όχι με μια 356 Turbo αλλά με τρεις παρακαλώ…

Ο Grahser τις διατήρησε στην κατοχή του μέχρι τον απροσδόκητο θάνατό του. Το αυτοκίνητο ήταν μοντέλο του 1959, ήταν η 356 B Roadster εφοδιασμένη με εξακύλινδρο κινητήρα 3,0 λίτρων από την 930 Turbo του 1977. Ο Grahser επισκεπτόταν συχνά το γκαράζ θαυμάζοντας τα δυο θρυλικά αυτοκίνητα, καθισμένος σε μια πολυθρόνα στην αριστερή πλευρά τους. Ήξερε ότι η υπερτροφοδοτούμενη 356 απαιτούσε μια εμπεριστατωμένη αποκατάσταση και μερικά άλλα πράγματα για να λάμψει και πάλι, αλλά δυστυχώς δεν είχε ποτέ το χρόνο να την πραγματοποιήσει.

Λίγο μετά τον θάνατο του Grahser, οι Porsche 356 αποκτήθηκαν από τον Rafael Diez της Diez Classic, ο οποίος ξεκίνησε αμέσως να εργάζεται για την αποκατάσταση και ολοκλήρωση της δουλειάς του σε μια από τις 356 Turbo. Το αυτοκίνητο εφοδιάστηκε με φαρδύτερα φτερά, εισαγωγές αέρα ενώ το εμπρόσθιο τμήμα ήταν εφοδιασμένο με ένα ασυνήθιστο σπόιλερ που μοιάζει με το αντίστοιχο της 911 S.

Ο Diez ολοκλήρωσε το έργο του Grahser, μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε αριστεροτίμονο, κάνοντας πολλή λεπτομερή εργασία στο αμάξωμα, μεταξύ αυτών και εξ ολοκλήρου βαφή. Τώρα υιοθετεί γκρι απόχρωση εξωτερικά και κόκκινο εσωτερικό. Όταν ο Diez ζήτησε από τον Walter Röhrl να δοκιμάσει την τροποποιημένη 356, ο μύθος των Ράλι ήταν αρχικά σκεπτικός. “Πλησίασα προσεκτικά αυτή την ιδιότυπη 356 B Roadster με τα επιπρόσθετα μέρη του turbo. Φαινόταν ότι πάρα πολλά έχουν αλλάξει. Κάπως έτσι, με εντυπωσίασε το πόσο απόλυτα ισορροπημένο είναι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, κάτι που αισθάνθηκα από την πρώτη κιόλας στιγμή πίσω από το τιμόνι του”, δήλωσε έκπληκτος ο Röhrl.

“Το χαμηλό ρύγχος εμπρός, ο βαρύς κινητήρας πίσω, οι 264 ίπποι που αποδίδονται ομαλά και δεν διαταράσσουν την ακρίβεια του αυτοκινήτου, την καθιστούν πολύ διασκεδαστική”, πρόσθεσε ο δυο φορές πρωταθλητής του παγκόσμιου Ράλι. Το κάλυμμα του κινητήρα στο πίσω μέρος της 356 “3000 RR” επιδεικνύει τώρα με υπερήφανα τις τέσσερις νίκες του Röhrl με αντίστοιχες κονκάρδες από το Ράλι Μόντε Κάρλο. Δυστυχώς, ο Viktor Grahser δεν πρόλαβε ποτέ να καμαρώσει την “Super Porsche” του, πάντως η ιστορία του δεν πρόκειται να ξεχαστεί χάρη στον Walter Röhrl.

Δημοφιλή στο Protothema.gr