Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πιο σπάνια «καρότσα» της BMW: Η 1800 TI του 1965 που γράφει ιστορία!

Ελλάδα 4:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πιο σπάνια «καρότσα» της BMW: Η 1800 TI του 1965 που γράφει ιστορία!

ΝΕΑ

Μία μοναδική BMW 1800 TI του 1965 μετατράπηκε σε pick-up για λογαριασμό αντιπροσωπείας και είναι το ένα από μόλις δύο που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Advertisement
Advertisement

Αν η ιδέα ενός BMW pick-up ακούγεται αδιανόητη, αυτό το σπάνιο κομμάτι της ιστορίας της βαυαρικής μάρκας έρχεται να σας διαψεύσει. Μία 1965 BMW 1800 TI, που αρχικά κατασκευάστηκε ως τετράπορτο σεντάν, μετατράπηκε την ίδια περίοδο σε επαγγελματικό όχημα τύπου ute από ή για λογαριασμό γαλλικής αντιπροσωπείας της BMW. Και τώρα, σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, βγαίνει σε δημοπρασία στη Γαλλία.

Το πιο εντυπωσιακό; Μόνο δύο τέτοιες μετατροπές φέρεται να έγιναν ποτέ. Και η τοποθεσία του δεύτερου αυτοκινήτου παραμένει ένα μυστήριο.

Από το Nurburgring… στο συνεργείο

Advertisement
Advertisement

Η βασική έκδοση 1800 TI (Turismo Internazionale) ήταν ήδη η σπορ εκδοχή της σειράς Neue Klasse της BMW. Είχε δεχθεί τις επεμβάσεις της Alpina, με διπλά καρμπιρατέρ Solex, αυξημένη συμπίεση και βελτιωμένη ανάρτηση. Η απόδοση έφτανε τους 110 ίππους, σε σχέση με τους 90 της απλής 1800, αποδίδοντας αξιοσημείωτες επιδόσεις για την εποχή.

Η μετατροπή σε pick-up διατήρησε τον κινητήρα M10 και το τετρατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ πρόσθεσε μια εντυπωσιακά βαθιά καρότσα, προσβάσιμη μέσω της αυθεντικής πίσω πόρτας. Το αποτέλεσμα μοιάζει περισσότερο με ένα κομψό “coupe με τεράστιο πορτμπαγκάζ”, παρά με κλασικό επαγγελματικό όχημα.

Στο εσωτερικό, διατηρούνται στοιχεία εποχής όπως το ξύλινο ταμπλό, το μπλε ύφασμα στα καθίσματα (αν και εμφανώς ταλαιπωρημένο), και το κλασικό τιμόνι τριών ακτίνων.

Advertisement

Ένα μοναδικό κομμάτι ιστορίας της BMW

Η ιστορία λέει ότι το αυτοκίνητο αυτό κατασκευάστηκε είτε απευθείας από τη BMW είτε με την άμεση συνεργασία της, ώστε να εξυπηρετήσει τις ανάγκες service μιας αντιπροσωπείας – ίσως της BMW Clermont-Ferrand, όπως υποδηλώνει το σήμα στο εσωτερικό.

Advertisement

Αν και το πέρασμα του χρόνου έχει αφήσει σημάδια –με φθαρμένα υλικά και σημεία σκουριάς– η γνησιότητα και η σπανιότητά του το καθιστούν συλλεκτικό θησαυρό. Εξάλλου, πρόκειται για ένα από τα πιο περίεργα αλλά και εμβληματικά παραδείγματα «πειραματισμών» της BMW, πολύ πριν το τμήμα M αποκτήσει τη σημερινή του υπόσταση.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προσφέρεται προς πώληση μέσω του Car & Classic, με τη δημοπρασία να ολοκληρώνεται στις 22 Ιουνίου. Τιμή εκκίνησης δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά όποιος το αποκτήσει, σίγουρα δεν θα περνά απαρατήρητος.