Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πιο παρανοϊκή «7άρα»

Ελλάδα 0:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πιο παρανοϊκή «7άρα»

ΝΕΑ

Η πιο παρανοϊκή «7άρα»

ΝΕΑ

Σίγουρα στη BMW δεν είχαν κάτι τέτοιο στο μυαλό τους όταν σχεδίαζαν τη Σειρά 7. Όταν όμως υπάρχει θέληση, χρόνος και χρήμα, γίνονται πολλά πράγματα- ενδιαφέροντα ή απλώς περίεργα.

Advertisement
Advertisement

Αυτό που βλέπετε ήταν κάποτε μια BMW Σειρά 7, δεύτερη γενιάς που παρήχθη από το 1986 έως το 1994. Για όσους δεν θυμούνται, να υπογραμμίσουμε πως η Σειρά 7, ήταν το «αντίπαλο δέος» της Mercedes S-Class, στην κορυφή των επιλογών που είχε κάποιος που ενδιαφερόταν να αγοράσει μια λιμουζίνα για τις μετακινήσεις του. Η Σειρά 7 (Ε32) διατέθηκε στις κατά τόπους αγορές με κινητήρες 6κύλινδρους σε σειρά, V8 και V12 και εισήγαγε στην ατυοκινητοβιομηχανία τεχνολογίες όπως ήταν ο ηλεκτρονικός έλεγχος της σκληρότητας των αμοιρτισέρ, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης αλλά και ο διζωνικός κλιματισμός.

Advertisement
Advertisement

Τίποτα από τα παραπάνω όμως, δεν στάθηκε ικανό να ανατρέψει τα σχέδια του ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης, που ήθελε οπωσδήποτε να τη δει να μετατρέπεται σε ένα ικανότατο εκτός δρόμου όχημα που δεν θα σταματάει μπροστά σε κάποιο εμπόδιο. Τα σχέδια καταστρώθηκαν και σύμφωνα με τις μαρτυρίες του ίδιου, δεν άργησε η στιγμή που ελήφθη η απόφαση του «παντρέματος» της 7άρας με τα μηχανικά μέρη και το πλαίσιο από ένα στρατιωτικό όχημα GAZ-66 4×4.

Μετά από αμέτρητες ώρες δουλειάς και πατέντες, η Valkyrie 766 όπως ονομάστηκε, ήταν έτοιμη να πάρει τα βουνά και να αλώσει τις –όποιες- απάτητες εκτάσεις ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών και σκληρότητας εδάφους. Χρειάστηκαν πάρα πολλές κατασκευές για να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο project, το οποίο «ζει και βασιλεύει» από το 2010, έχοντας γράψει μέχρι στιγμής αρκετά από τα χιλιόμετρα που λόγω της μορφής του αυτοκινήτου ονομάζονται δικαίως «δύσκολα».

Advertisement