Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Dacia Duster

Ελλάδα 6:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Dacia Duster

ΝΕΑ

Η πιο ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Dacia Duster

ΝΕΑ

To νέο Dacia Duster παραμένει ένα οικογενειακό SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα, αποτελώντας το ιδανικό μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.

Advertisement
Advertisement

To Dacia Duster αποτελεί ένα αυθεντικό SUV, το οποίο έχει ικανότητες τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Μαζί με τις νέες αισθητικές πινελιές, το νέο Dacia Duster φέρει και μια πληρης γκάμα κινητήρων και εξοπλισμού.

Ωστόσο, ποια είναι η πιο ενδιαφέρουσα, ανεβάζοντας το value-for-money χαρακτήρα του μοντέλου ακόμα πιο ψηλά;

Το νέο Dacia Duster, στην έκδοση 2WD, εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.

Advertisement
Advertisement

Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Τα μοτέρ του Duster φέρουν προδιαγραφές Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:

Advertisement

Diesel
1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

Βενζίνης
1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων

Advertisement

1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η πιο ενδιαφέρουσα επιλογή είναι αυτή του κινητήρα με διπλό καύσιμο.

Advertisement

Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Nέο Duster 1.0 TCe 100 LPG εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Dacia Duster στη Γαλλία
Επίσημο: Dacia Duster Extreme
To ανανεωμένο Dacia Duster στην Ελλάδα (+τιμές)