Η Peugeot/Citroen απαντά με την IBM στην Apple
ΝΕΑΗ Peugeot/Citroen απαντά με την IBM στην Apple
ΝΕΑΗ συνδεσιμότητα μετατρέπεται σε κύριο χαρακτηριστικό των νέων αυτοκινήτων, «εκτοπίζοντας» τα υπόλοιπα στοιχεία του εξοπλισμού από την πρώτη θέση του ενδιαφέροντος. Οι έρευνες δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί επιλέγουν αυτοκίνητα με βασικό κριτήριο την παρουσία εξελιγμένου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, του γνωστού και ως «infotainment».
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
WHAT CAR
Ο γαλλικός όμιλος PSA Peugeot Citroen ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας με την IBM, με στόχο τη δημιουργία συστημάτων συνδεσιμότητας των οχημάτων. Η αμερικάνικη μάρκα ηλεκτρονικών θα συγκεντρώνει όλα τα δεδομένα από τα αυτοκίνητα, τα κινητά τηλέφωνα, τις πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων, τα φανάρια και άλλες πηγές και θα τα αναλύει σε πραγματικό χρόνο.
Έτσι ο οδηγός και οι επιβάτες των οχημάτων της Peugeot και της Citroen θα έχουν συνεχώς στη διάθεσή τους δεδομένα από ιστοσελίδες και οχήματα, εφαρμογές κινητών τηλεφώνων κ.α. Ενσωματωμένοι αισθητήρες στα αυτοκίνητα των δύο γαλλικών εταιρειών θα μεταδίδουν δεδομένα για τις καιρικές συνθήκες σε όλους τους χρήστες της υπηρεσίας.
Πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης, οι κατασκευαστές Ferrari, Mercedes και Volvo ανακοίνωσαν τη συνεργασία με την Apple για την εξέλιξη των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.