Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

ΝΕΑ

Η νέα Continental GT Speed είναι η πιο οδηγοκεντρική Bentley όλων των εποχών

  • newsautoteam

Η αναβαθμισμένη έκδοση του εμβληματικού W12 κινητήρα των 6,0 λίτρων αποδίδει 659 ίππους προσφέροντας ένα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα και μία τελική ταχύτητα στα 335 χλμ,/ώρα.

Σχεδιασμένο, κατασκευασμένο, αναπτυγμένο και χειροποίητο στο εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων ουδέτερου άνθρακα της Bentley, αυτό το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς βασίζεται σε μια μακρά παράδοση παραλλαγών της Speed. Αρχικά κυκλοφόρησε με την εξαιρετικά αναγνωρισμένη, Continental GT Speed ​​πρώτης γενιάς το 2007 – εμπνευσμένη από τα μοντέλα Speed ​​3 λίτρων της δεκαετίας του 1920. Η τελευταία GT Speed ​​συνεχίζει την παράδοση, αντιπροσωπεύοντας τον απόλυτο συνδυασμό πολυτέλειας και επιδόσεων σε ένα πακέτο Grand Touring.

Continental GT Speed ​​- Συναρπαστική απόδοση

H νέα GT Speed ​​είναι η απόλυτη εστίαση στην απόδοση του απόλυτου Grand Tourer της Bentley, αλλά διατηρεί την πολυτέλεια, την άνεση και τη χρηστικότητα των αδελφών της. Είναι εξοπλισμένη με αναβαθμισμένη έκδοση του διάσημου κινητήρα W12 TSI 6,0 λίτρων της Bentley, με απόδοση 659 PS – αύξηση 4% ή 24 PS σε σχέση με το τρέχον μοντέλο W12 – διατηρώντας παράλληλα ένα εξαιρετικό νούμερο 900 Nm) ροπής. Με εξαιρετικό χειρισμό, αυτό οδηγεί σε τελική ταχύτητα 335 km/h) και 0-100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα, μείωση κατά 0,1 δευτερόλεπτα.

Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο έχουν προσαρμοστεί ανάλογα για να ταιριάζουν στα διαπιστευτήρια που εστιάζουν στον οδηγό του αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία SPORT, όπου ο διπλός υπερσυμπιεστής W12 έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί τον κινητήρα στη ζώνη ισχύος περισσότερο με αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω αργότερα ή προς τα κάτω νωρίτερα. Αυτό δημιουργεί μια πιο άμεση αντίδραση στο γκάζι του οδηγού. Το διπλού συμπλέκτη 8-τάχυτο κιβώτιο είναι δύο φορές πιο γρήγορη σε λειτουργία SPORT από ό, τι στο στανταρ μοντέλο W12, σύμφωνα με το ήθος της Speed. Αυτό συνδυάζεται με μεγαλύτερο χαρακτήρα στην εξάτμιση κατά την εκκίνηση και τα κατεβάσματα.

Χάρη στην ενεργητική τετραδιεύθυνση, στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της GT Speed ​​κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας αισθητά την αίσθηση της ευελιξίας. Το τιμόνι αισθάνεται πιο έντονο και με πιο γρήγορη αναλογία και μια ανάλογη αύξηση στην αίσθηση του τιμονιού παρέχει ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον οδηγό. Το σύστημα είναι πολύ πιο ενεργό στην GT Speed από ό, τι στη Flying Spur, όπου πρωταρχικός σκοπός του είναι η μείωση του κύκλου περιστροφής και η αυξημένη σταθερότητα υψηλής ταχύτητας.

Σχετικά με το σύστημα τετρακίνησης, ο έλεγχος πρόσφυσης και η κατανομή ροπής έχουν βαθμονομηθεί εκ νέου σε όλα τα drive modes, παρέχοντας μια αισθητή αλλαγή χαρακτήρα σε σχέση με την στάνταρ Continental GT. Για πρώτη φορά σε μια Bentley, η τελευταία γενιά της Continental GT Speed ​​εισάγει τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης και τα ενεργά συστήματα σασί, το eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη σταθερότητα, βελτιωμένη απόκριση στο γκάζι και προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε αντίξοες οδικές συνθήκες.

Σε λειτουργία Bentley και Comfort, αυτό προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση, παρέχει υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης για τον οδηγό και κάνει το όχημα να αισθάνεται πιο σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Στη λειτουργία Sport, το eLSD έχει ρυθμιστεί ώστε να ισορροπεί και να ρυθμίζει τη ρύθμιση της πεταλούδας, βελτιωμένη απόκριση στροφής και αυξημένη απόδοση ευθείας γραμμής. Το συνδυασμένο πλεονέκτημα σημαίνει ότι η Continental GT Speed ​​είναι πλέον πιο ρυθμιζόμενη και εστιασμένη στον οδηγό από ποτέ, χωρίς να διακυβεύεται η άνεση ή η σταθερότητα.

Παράλληλα με αυτά τα συστήματα λειτουργούν οι βασικές τεχνολογίες πλαισίου που παρέχουν έλεγχο αμαξώματος και άνεση οδήγησης χωρίς συμβιβασμούς μεταξύ τους -δηλαδή την ενεργή ανάρτηση τριών θαλάμων της Bentley με προσαρμοστική απόσβεση και το Bentley Dynamic Ride- το 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga και την Continental GT τρίτης γενιάς. Αυτό το καινοτόμο σύστημα διαθέτει ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες σε κάθε αντιστρεπτική ράβδο για αντοχή στη τάση στρέψης του  αμαξώματος. Στην πιο σφιχτή τους ρύθμιση, οι κινητήρες μπορούν να αποδώσουν 1.300 Nm σε 0,3 δευτερόλεπτα για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις στροφής και να διατηρήσουν επίπεδο το αμάξωμα.

Για να συμπληρώσει την επιπλέον ικανότητα του πλαισίου, ένα νέο μηχανικό σύστημα φρένων Carbon Ceramic έχει εισαχθεί προαιρετικά στην GT Speed. Οι δίσκοι Carbon Silicon Carbide παρέχουν επιπλέον πίεση φρένων, με ισχυρή, σταθερή αίσθηση πεντάλ φρένου και εξαιρετική αντοχή στην κόπωση των φρένων. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και τετραπίστονες πίσω παρέχουν απίστευτη δύναμη πέδησης – απαιτείται όταν έως και 10 MJ ενέργειας μετατρέπονται σε θερμότητα σε πλήρη στάση από την τελική ταχύτητα. Το κεραμικό υλικό εξοικονομεί επίσης πάνω από 33 κιλά βάρους (όλη η αναρτώμενη μάζα) και παράγει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα σκόνης φρένων, βοηθώντας στη διατήρηση της φρέσκιας εμφάνισης των μοναδικών ζαντών 22” της Speed.

Μοναδική και πολυτελής καμπίνα

Η καμπίνα της νέας Continental GT Speed ​​δείχνει την τεχνογνωσία της Bentley στη δημιουργία των καλύτερων εσωτερικών αυτοκινήτων στον κόσμο. Τα χειροποίητα υλικά συνδυάζονται με μοναδική επένδυση και σήματα που διατίθενται μόνο στη Speed ​​και μπορούν να εξατομικευτούν περαιτέρω αν θέλετε.

Τα διαπιστευτήρια της Continental GT Speed ​​υπογραμμίζονται περαιτέρω από μία μοναδική διχρωμια, με χειροποίητο δέρμα και ταιριαστό Alcantara, το οποίο εφαρμόζεται επίσης στο τιμόνι. Το εξωτερικό σήμα συνδυάζεται με ένα κομψό εικονίδιο ταχύτητας στην περιοχή των επιβατών.

Το πολυτελές εσωτερικό μπορεί να εξατομικευτεί περαιτέρω με μια επιλογή από 15 κύρια και 11 δευτερεύοντα χρώματα δέρματος, καθώς και τη χρήση δέρματος αντί της Alcantara για το χρωματικό διαχωρισμό Speed. Η κεντρική κονσόλα μπορεί να επενδυθεί με νέο dark tint engine turned aluminium, φέρνοντας μια γεωμετρικά τέλεια κατεργασμένη επιφάνεια και ένα όμορφα φινιρισμένο μοτίβο.

Το σχέδιο Diamond in Diamond της Bentley περιλαμβάνεται ως στάνταρ και τα κεντημένα προσκέφαλα Speed ​​διακρίνουν την καμπίνα της πιο ισχυρής Continental GT. Μια σειρά από καπλαμά διατίθενται στην GT Speed, ξεκινώντας με το καπλαμά Piano Black ως στάνταρ. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν το Crown Cut Walnut, το Dark Stained Burr Walnut και το Dark Fiddleback Eucalyptus χωρίς επιπλέον κόστος, με τρεις επιλογές ανοιχτού πόρου (Dark Burr Walnut, Crown Cut Walnut και Koa) διαθέσιμες ως πρόσθετες επιλογές.

Όπως και με όλες τις Continental GT, η Speed ​​προσφέρει τέσσερα καθίσματα και εξαιρετική χωρητικότητα αποσκευών 358 λίτρων. Εξοπλισμένη με εξαιρετική λεπτομέρεια, ένα τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό οργάνων και το φημισμένο Bentley Rotating Display, το νέο μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό διευρύνει τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της Continental GT.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto