Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η Mitchell Race Xtreme δημιουργεί μία Ferrari 458 Racing Car IndyCar

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Μία εταιρία κατασκευής αγωνιστικών αυτοκινήτων στη Νέα Ζηλανδία, η Mitchell Race Xtreme, κατασκευάζει μία αγωνιστική Ferrari 458 εντελώς διαφορετική από ότι έχουμε δει ως τώρα.

 

Μπορεί να είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από την Ευρώπη και να μην έχει την ιστορία της, στην αυτοκίνηση,  όμως η Νέα Ζηλανδία είχε και έχει την δική της (πολύ επιτυχημένη) αγωνιστική σκηνή όσο αφορά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ράλλυ, αλλά και αγώνες ταχύτητας γεμίζουν το ημερολόγιο της χρονιάς ενώ το Targa Tasmania έχει την δική του ισχυρή θέση στο θεσμό αγώνων Road Racing. Εδώ έρχεται και η εταιρία Mitchell Race Xtreme η οποία δραστηριοποιείται στην αναπαλαίωση (ιδιαίτερα restomod αναπαλαίωση προσαρμογή μοντέρνων μηχανικών τμημάτων) αλλά και την προετοιμασία αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Η Mitchell Race Xtreme,  ξεκίνησε τις εργασίες της στην 458 εγκαθιστώντας έναν κινητήρα Chevrolet IndyCar σε ένα πλαίσιο/αμάξωμα Ferrari 458 GT3. Το αποτέλεσμα δεν θα ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Ferrari GT3 (μόνο στον ήχο) ενώ θα είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές της κατηγορίας. Αν αναρωτιέστε το γιατί η απάντηση είναι καθαρά θέμα λειτουργικού κόστους καθώς τα ανταλλακτικά αγωνιστικών κινητήρων της Ferrari ήταν και παραμένουν ακριβά.Επίσης ο V8 4.500 κ.εκ. της 458 GT3 αποδίδει 542 ίππους, ο Chevrolet V8 των 3.500 κ.εκ. από τα IndyCar (του 2000) αποδίδει 700 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. επιπλέον το μοτέρ ταιριάζει γάντι με το αξιόπιστο και δοκιμασμένο κιβώτιο έξι ταχυτήτων της Hewland.

Η τοποθέτηση του κινητήρα IndyCar στην Ferrari απαιτεί αρκετές σημαντικές τροποποιήσεις. Πιο συγκεκριμένα, έπρεπε να δημιουργηθούν νέες βάσεις κινητήρα, ενώ θεωρήθηκε απαραίτητη και μια νέα πολλαπλή εξαγωγής (σύστημα εξάτμισης). Επιπλέον, θα χρειαστεί να γίνουν διαφορετικές καλωδιώσεις για να λειτουργήσουν όλα.

Οι τροποποιήσεις που έγιναν στο αυτοκίνητο εκτείνονται πέρα ​​από τον κινητήρα. Για παράδειγμα, το μεγαλύτερο μέρος του χώρου του κινητήρα έχει επενδυθεί με φύλλα… χρυσού για μόνωση από τις υψηλές, ενώ μια άλλη αξιοσημείωτη τροποποίηση είναι η τοποθέτηση μιας οπίσθιας πτέρυγας από ανθρακονήματα, για καλύτερη αεροδυναμική. Περιμένουμε με αγωνία το πρώτο video από τις δοκιμές του νέου οχήματος.

Δημοφιλή στο Protothema.gr