Η Mercedes-AMG διορθώνει το «λάθος» με τον τετρακύλινδρο
ΝΕΑ
Ένα αυτοκίνητο επιδόσεων δεν μπορεί να μην συνοδεύεται από κάτι πιο εθιστικό. Και η Mercedes το κατάλαβε με την AMG C 63.
Η νέα Mercedes-AMG C 63 φαίνεται πως βρίσκεται σε σταυροδρόμι. Ο επαναστατικός 4κύλινδρος plug-in hybrid κινητήρας των 680 ίππων, που συνοδεύει την έκδοση C 63 S E Performance, δεν κατάφερε να κερδίσει τις καρδιές των παραδοσιακών πελατών της AMG.
WHAT CAR
Παρά την τεχνολογική καινοτομία και τις φιλόδοξες εξαγγελίες περί «gamechanger», η αγορά γύρισε την πλάτη σε αυτό το μηχανικό σύνολο.
Η νέα στρατηγική της AMG, σύμφωνα με πληροφορίες από το Autocar, δείχνει σαφώς προς την έξοδο του τετρακύλινδρου.
Η δυσκολία να καταστεί συμβατός με τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 7, σε συνδυασμό με την περιορισμένη ζήτηση, καθιστά το μέλλον του αβέβαιο, τουλάχιστον για τις ισχυρότερες εκδόσεις «63».
Ο κινητήρας πιθανώς θα διατηρηθεί μόνο σε πιο ήπιες παραλλαγές «43», για αγορές με αυστηρά όρια εκπομπών.
Μήπως λοιπόν επιστρέφει ο V8; Όχι, λέει επίσημα ο επικεφαλής της AMG, Michael Schiebe, αποκλείοντας ρητά το ενδεχόμενο τοποθέτησης V8 στην C-Class.

Αυτό αφήνει ανοιχτό το δρόμο για μια νέα εποχή με εξακύλινδρους εν σειρά κινητήρες, όπως ο γνωστός M256, που ήδη συναντάμε στις 53άρες AMG.
Με ισχύ έως 585 ίππους και ροπή 750 Nm, ο κινητήρας αυτός συνδυάζει δύναμη και δυνατότητα εξηλεκτρισμού, όντας σαφώς πιο συμβατός με τις επερχόμενες κανονιστικές απαιτήσεις.
Η αλλαγή ενδέχεται να συνδυαστεί με το facelift της υπάρχουσας γενιάς C-Class, που αναμένεται το 2026.
Τότε ίσως δούμε την AMG C 63 με έναν πιο «παραδοσιακό» σε αίσθηση και πιο ελκυστικό κινητήρα. Το ερώτημα είναι: θα γίνει η μετάβαση στον εξακύλινδρο νωρίς ή θα περιμένουμε τη νέα γενιά;
Ένα είναι βέβαιο: η νέα Mercedes-AMG C 63 αλλάζει ξανά πρόσωπο, αυτή τη φορά όχι μόνο σε επίπεδο σχεδίασης, αλλά και χαρακτήρα, επιχειρώντας να ξανακερδίσει το κοινό που έκανε την AMG αυτό που είναι σήμερα.