Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι μάρκες της PSA θα αποφασίσουν ανεξάρτητα τη στρατηγική στα EV

Ελλάδα 16:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι μάρκες της PSA θα αποφασίσουν ανεξάρτητα τη στρατηγική στα EV

ΝΕΑ

Οι μάρκες της PSA θα αποφασίσουν ανεξάρτητα τη στρατηγική στα EV

ΝΕΑ

Ο Όμιλος PSA – ο οποίος έχει τη δυνατότητα να προσφέρει τα οικογενειακά αυτοκίνητα της κατηγορίας C είτε σε υβριδική plug-in είτε σε ηλεκτρική τεχνολογία – αφήνει τις ίδιες μάρκες να αποφασίσουν τις κινήσεις τους, σύμφωνα με τον διευθυντή οχημάτων χαμηλών εκπομπών, Anne- Lise Richard.

Advertisement
Advertisement

«Η κατηγορία C είναι πραγματικά στη μέση», είπε ο Richard. «Μπορεί να έχει πολλά προφίλ: Μερικές φορές είναι το μόνο αυτοκίνητο στην οικογένεια, μερικές φορές όχι. Επί του παρόντος, τόσο τα EV όσο και τα plug-in υβριδικά ταιριάζουν στην κατηγορία και θα μπορούσαν να βρουν πελάτες”.

Μέχρι σήμερα, νέα μικρά αυτοκίνητα από την PSA, όπως τα DS 3 Crossback, Peugeot 208 και Opel Corsa διαθέτουν ηλεκτρική έκδοση. Τα μεγαλύτερα μοντέλα έρχονται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης – για παράδειγμα, τα DS 7 Crossback, Peugeot 3008 και Opel Grandland X. Στα μοντέλα που πρόκειται προσεχώς να αποκτήσουν ανάλογη τεχνολογία συγκαταλέγεται το επόμενο Peugeot 308, αν και δεν υπάρχει ακόμη καθορισμένη στρατηγική.

Ο Richard τόνισε: «Μέσα στον όμιλο PSA, τα μικρομεσαία αυτοκίνητα μπορούν να παραχθούν σε δύο πλατφόρμες, είτε eCMP είτε EMP2, οπότε αυτές οι μάρκες θα μπορούσαν να έχουν την επιλογή αν τα μοντέλα τους θα είναι πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά. Ο ίδιος αποκάλυψε τη μελλοντική πρόθεση να προσαρμόσει την πλατφόρμα EMP2 για να υποστηρίξει τα EV, αλλά είπε ότι η PSA «θα εξετάσει τι λένε οι πελάτες και πώς εξελίσσεται το περιβάλλον πριν πραγματοποιήσει αυτές τις αλλαγές».

Advertisement
Advertisement

Η επόμενη γενιά Peugeot 308 θα φτάσει το 2022 και θα στηριχθεί σε μια τροποποιημένη έκδοση της τρέχουσας πλατφόρμας EMP2. Ο αντίπαλος του Ford Focus θα προσφέρει δύο plug-in υβριδικές επιλογές – ένα μοντέλο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και γνώμονα την οικονομία και ένα τετρακίνητο που θα εστιάζει στην απόδοση με 300 ίππους ή περισσότερους. Ωστόσο, η Citroën προσανατολίζεται να επιλέξει ηλεκτροκίνηση (παράλληλα όμως θα προσφέρει κινητήρες βενζίνης και ντίζελ) στο νέο εκπρόσωπο του C-segment που θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, αντικαθιστώντας τα C4 και C4 Cactus που πρόκειται να παρουσιαστούν τις επόμενες εβδομάδες. Δεν είναι σαφές ποια διαδρομή θα ακολουθήσει το επόμενο Opel Astra.

Ο Richard παραδέχτηκε επίσης ότι «υπάρχει χώρος για ηλεκτρισμό των αυτοκινήτων μίνι του A-segment», αλλά είπε ότι η απόφαση για τη δημιουργία ενός νέου ηλεκτρικού Peugeot 108 δεν έχει ακόμη ληφθεί, αναγνωρίζοντας ότι θα ήταν «πραγματικά δύσκολο να καθοριστεί η σωστή ισορροπία μεταξύ απόδοσης και τιμής».