Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η κορυφαία Mercedes-AMG A45 θα αποδίδει έως και 421 PS

Ελλάδα 7:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η κορυφαία Mercedes-AMG A45 θα αποδίδει έως και 421 PS

ΝΕΑ

Η κορυφαία Mercedes-AMG A45 θα αποδίδει έως και 421 PS

ΝΕΑ

Για ακόμη μία φορά οι τεχνικοί της Mercedes-AMG δίνουν ρέστα, παρουσιάζοντας έναν τετρακύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα μόλις 2,0 λίτρα, με ισχύ έως και 421 PS.

Advertisement
Advertisement

 

Πιο συγκεκριμένα, το μηχανικό σύνολο M 139, το οποίο θα εφοδιάζει τη νέα κορυφαία έκδοση της A-Class, Α45 και Α45 S, θα συνεχίσει να κρατά τον τίτλο του ισχυρότερου τετρακύλινδρου, δίλιτρου κινητήρα, καθώς η απόδοσή του θα φτάνει έως και τους 421 PS (ροπή 500 Nm), σε ότι αφορά την έκδοση S. Σημειώστε ότι η αναλογία ισχύος είναι 211 PS/λίτρο. Για την «βασική» Α45 η ισχύς είναι 387 PS και 480 Nm ροπής, ενώ αμφότερες θα διαθέτουν σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT οκτώ σχέσεων.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με πηγές μέσα από το εργοστάσιο, ο συγκεκριμένος κινητήρας θα στροφάρει έως τις 7.200 rpm, ενώ η καμπύλη ροπής θα είναι εξαιρετικά ομαλή, θυμίζοντας ατμοσφαιρικό σύνολο. Βάζοντάς τον απέναντι στον αντίστοιχο τετρακύλινδρο της Mercedes-AMG Α35, ο νέος κινητήρας έχει περιστραφεί κατά 180ο, με τον υπερσυμπιεστή και την πολλαπλή εξαγωγής να είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος, με την εισαγωγή αέρα πλέον να βρίσκεται εμπρός, βοηθώντας τα μέγιστα ως προς την ψύξη. O υπερσυμπιεστής διαθέτει τεχνολογία μεταβλητής γεωμετρίας (twin-scroll), βελτιώνοντας την απόδοση τόσο στις χαμηλές, όσο και στις υψηλές στροφές περιστροφής. Επίσης, για πρώτη φορά έχουν τοποθετηθεί κυλινδρικά ρουλεμάν, με σκοπό να μειώσουν τις τριβές και παράλληλα να βελτιώσουν την απόκριση.

Στα ενδότερα του κινητήρα, η κυλινδροκεφαλή είναι από αλουμίνιο, όπως και τα πιστόνια, ενώ οι κύλινδροι έχουν περαστεί με ένα υλικό τεχνολογίας Nanoslide για καλύτερη λειτουργία. Άλλα σημαντικά θέματα είναι το δύο σταδίων σύστημα ψεκασμού, η επανατοποθέτηση των μπουζί και η καλύτερη δυνατή ψύξη του κινητήρα με την ανεξάρτητη λειτουργία της ηλεκτρικής αντλίας νερού.