Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Koenigsegg σπάει το ρεκόρ στο 0-400-0

Ελλάδα 20:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Koenigsegg σπάει το ρεκόρ στο 0-400-0

ΝΕΑ

Η Koenigsegg σπάει το ρεκόρ στο 0-400-0

ΝΕΑ

Η Koenigsegg κερδίζει την… Koenigsegg, βελτιώνει το ρεκόρ της Agera RS με διαφορά σχεδόν δύο δευτερόλεπτα και ξεκινά τον πόλεμο με την Bugatti.

Advertisement
Advertisement

 

Πριν από περίπου δύο χρόνια, ο Juan Pablo Montoya οδήγησε την Bugatti Chiron σε ένα ρεκόρ. Πέτυχε τελική ταχύτητα 400 χλμ και ακινητοποίησε το αυτοκίνητο σε 41,96 δευτερόλεπτα. Χωρίς να το γνωρίζει ο Κολομβιανός πρώην οδηγός της Formula 1 ξεκίνησε έναν πόλεμο, ανάμεσα στους Γάλλους της Bugatti και τους Σουηδούς της Koenigsegg. Οι βόρειοι απάντησαν αμέσως και βελτίωσαν το ρεκόρ, ολοκληρώνοντας την διαδικασία σε 36,44 δευτερόλεπτα με μια Agera RS. Για να ρίξουν αλάτι στις πληγές της… Bugatti, οι κατασκευαστές του… hypercar βελτίωσαν το δικό τους ρεκόρ με το ίδιο μοντέλο ένα μήνα αργότερα στη Νεβάδα, μειώνοντας το χρόνο σε 33,29 δευτερόλεπτα.

Advertisement
Advertisement

Fast forward μέχρι το Σεπτέμβριο του 2019 και η Koenigsegg επιστρέφει. Στο αεροδρόμιο Rada της Σουηδίας, το Regera στα χέρια του εργοστασιακού οδηγού Sonny Persson κατάφερε να ολοκληρώσει το πέρασμα (0-400-0) σε μόλις 31,49 δευτερόλεπτα, βελτιώνοντας έτσι το αρχικό ρεκόρ της εταιρείας, για άλλη μια φορά, για σχεδόν δύο δευτερόλεπτα. Αν σας αρέσουν οι αριθμοί, η Koenigsegg επισημαίνει ότι η Regera χρειάστηκε 22,87 δευτερόλεπτα για να πάει από 0 σε 400 χλμ και άλλα 8,62 δευτερόλεπτα για να επιστρέψει σε στάση. Το hypercar χτύπησε 402 χλμ μετά από 23,65 δευτερόλεπτα και σταμάτησε 8,83 δευτερόλεπτα αργότερα.

Πίσω από το ρεκόρ φαίνεται να υπάρχει παρασκήνιο που αφορά την διαμάχη με την Bugatti , καθώς ο Christian von Koenigsegg δήλωσε πως η η Regera «έσπασε» μερικά νέα παγκόσμια ρεκόρ. Επιπλέον, ο επικεφαλής της εταιρείας αναφέρει ότι τα 400 χλμ είναι μια «τεράστια τελική ταχύτητα».

Advertisement

Η Koenigsegg έχει ακόμα πολύ δρόμο για να κερδίσει τον τίτλο για το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής, καθώς η Bugatti Chiron Super Sport 300+ πέτυχε τελική 490,48 χιλιόμετρα.  Αυτή, τεχνικά, είναι ένα πρωτότυπο. Όμως ένα αυτοκίνητο με προδιαγραφές παραγωγής έχει επιβεβαιωθεί, για λίγα (30) μοντέλα με  περιορισμένη τελική ταχύτητα στα 440 χλμ. Η Bugatti εγγυάται πως όλοι οι ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου θα έχουν πρόσβαση στην πίστα δοκιμών Ehra-Lessien του ομίλου Volkswagen και θα οδηγήσουν (ή θα τους δείξουν) πως η «longtail» Chiron, που αγόρασαν, μπορεί να φτάσει τα 490 χλμ με ασφάλεια.

Advertisement