Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οι κινητήρες του νέου Twingo

Ελλάδα 10:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι κινητήρες του νέου Twingo

ΝΕΑ

Οι κινητήρες του νέου Twingo

ΝΕΑ

Η μία μετά την άλλη, οι χώρες της Ευρώπης υποδέχονται την τρίτη γενιά του αυτοκινήτου πόλης της Renault. Μέσα στους επόμενους μήνες το νέο Twingo θα εμφανιστεί και στους ελληνικούς δρόμους, με δύο τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης, απόδοσης 70 και 90 PS. Ως γνωστόν, οι Γάλλοι κινήθηκαν… ριζοσπαστικά για το νέο μοντέλο, τοποθετώντας κινητήρα και κίνηση στον πίσω άξονα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Βασική επιλογή αποτελεί ο ατμοσφαιρικός SCe 70, χωρητικότητας 999 cc και ισχύος 70 PS. Προσφέρει μέγιστη ροπή 9,3 kgm στις 2.850 rpm και σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,2 lt/100 km, εκπέμποντας στο περιβάλλον 95 g/km. Με αυτό τον κινητήρα, το Twinho επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 14,5 sec και ξεπερνά σε τελική τα 150 km/h.

Ο γνωστός από το Clio TCe 90, αποδίδει από 900 cc μέγιστη ισχύ 90 PS και ροπή 13,8 kgm στις 2.500 rpm. Οι επιδόσεις είναι σημαντικά καλύτερες με τον τρικύλινδρο turbo, με τη διαδικασία 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 10,8 sec και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 165 km/h.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Twingo υπόσχεται μεγαλύτερους χώρους από το μοντέλο που αντικαθιστά, παρά το γεγονός ότι είναι κατά 10 cm κοντύτερο, στα 3,59 m. Tο μεταξόνιο είναι μακρύτερο κατά 12 cm (φθάνει τα 2,49 m), ενώ ο επίπεδος χώρος αποσκευών – καθώς ο κινητήρας είναι τοποθετημένος από κάτω του – προσφέρει όγκο 219 lt. (980 lt. όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα).

Η τοποθέτηση του κινητήρα πίσω επιτρέπει στους τροχούς να… ακροβολιστούν, χαρίζοντας μοναδική ευελιξία στο αυτοκίνητο πόλης της Renault (κύκλος στροφής στα 8,59 m). Παράλληλα, οι μηχανολόγοι της γαλλικής μάρκας τοποθέτησαν τον κινητήρα με τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλιστεί πως σε περίπτωση σύγκρουσης από πίσω να βυθιστεί κάτω από την καμπίνα των επιβατών.

Το Twingo τρίτης γενιάς κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Revoz (θυγατρικής της Renault) στο Νόβο Μέστο της Σλοβενίας, μαζί με το νέο smart forfour, με το οποίο εξάλλου μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα.

Advertisement

[nggallery id=3194]