Η Kia ετοιμάζει το EV4 GT
ΝΕΑ
Όπως ανακοίνωσε η Kia οι άνθρωποί της εξελίσσουν την πιο σπορ έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού EV4 η οποία θα παρουσιαστεί εντός του 2026.
Η Kia αποκάλυψε επίσημα το EV4 στις αρχές του 2025 και συγκεκριμένα τον περασμένο Φεβρουάριο.
WHAT CAR
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας προστέθηκε στην γκάμα της και απευθύνεται σε ένα πιο ευρύ αγοραστικό κοινό, διατηρώντας τα στοιχεία ιδιοτυπίας που χαρακτηρίζει τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της.
Λίγο αργότερα άρχισαν οι ερωτήσεις εάν οι άνθρωποι της εταιρείας επρόκειτο να δημιουργήσουν και την έκδοση GT του καινούργιου μοντέλου, κατά το πρότυπο του EV6 GT.
Την απάντηση την πήραμε λίγους μήνες έκτοτε όταν εντοπίστηκαν καμουφλαρισμένα πρωτότυπα να κάνουν δοκιμές εξέλιξης στον δρόμο.
Πρόσφατα, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της εκδήλωσης «EV Day 2025» στελέχη της εταιρείας επιβεβαίωσαν ότι το EV4 GT εξελίσσεται κανονικά και ότι η επίσημη παρουσίασή του αναμένεται εντός του 2026.
Με αυτό επεκτείνεται περαιτέρω τη σειρά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων της Kia. Η εταιρεία δημοσίευσε επίσημα τις πρώτες φωτογραφίες των καμουφλαρισμένων πρωτοτύπων του.
Σε αυτές μπορούμε να δούμε το αμάξωμά του να είναι καλυμμένο με γραφικό μοτίβο από ορθογώνια σχήματα και διαγώνιες πρασινωπές φωσφορίζουσες γραμμές, ένα πατρόν το οποίο στην εταιρεία το ονομάζουν ως «περιτύλιγμα GT».
Το EV4 GT βασίζεται στην πλατφόρμα «E-GMP» («Electric-Global Modular Platform»), δηλαδή αυτή που έχει και η κανονική έκδοση του μοντέλου. Ωστόσο, θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς τους υπολογίζεται περίπου στους 400 ίππους.
Προς το παρόν, η Kia δεν έχει ανακοινώσει περισσότερα στοιχεία για το EV4 GT. Εάν κρίνουμε από το EV6, για παράδειγμα, αναμένεται να έχει μεγαλύτερους (πιθανόν 20 ιντσών), πρασινωπής απόχρωσης δαγκάνες φρένων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (αμορτισέρ) και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό.
Η έκδοση EV4 GT θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό hot hatch το οποίο θα είναι πιο προσιτό για όσους θέλουν ένα τέτοιο όχημα επιδόσεων. Η πλατφόρμα του θα είναι 400 Volt, όπως και στην κανονική έκδοση του μοντέλου, κάτι που συμβάλλει σε αυτό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
LETBE: Τρεις μοτοσικλέτες και ένα scοoter στην EICMA 2025Έτσι κρατάς το Tesla Model Y Performance καρφωμένο στο έδαφος
Έτσι κρατάς το Tesla Model Y Performance καρφωμένο στο έδαφος