Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Genesis παρουσίασε την πολυτελή παραλλαγή του Kia EV9

Ελλάδα 23:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Genesis παρουσίασε την πολυτελή παραλλαγή του Kia EV9

ΝΕΑ

Η Genesis παρουσίασε την πολυτελή παραλλαγή του Kia EV9

ΝΕΑ

Το καινούργιο κόνσεπτ της μάρκας πολυτελείας του ομίλου Hyundai έχει πολλαπλό ενδιαφέρον.

Advertisement
Advertisement

Η Genesis δημοσιοποίησε για πρώτη φορά το κόνσεπτ Neolun, ένα πρωτότυπο που πιθανότατα θα πάρει την ονομασία GV90 και θα αποτελέσει τη ναυαρχίδα της μάρκας στα SUV.

Neolun σημαίνει «νέο φεγγάρι» και η premium κορεατική μάρκα υπονόησε πως το νέο μοντέλο θα έχει άμεσες ομοιότητες με το Kia EV9 και το Hyundai Ioniq 7, καθώς θα δανειστεί την πλατφόρμα E-GMP, τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες τους.

Η Genesis δεν παραχώρησε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο παραγωγής, αλλά τόνισε πως θα έχει όλα τα premium και πολυτελή χαρακτηριστικά που διακρίνουν την μάρκα στον Όμιλο Hyundai.

Advertisement
Advertisement

Αυτό που μαγνητίζει αμέσως το βλέμμα στο κόνσεπτ είναι τα περιστρεφόμενα εμπρός καθίσματα και οι πίσω πόρτες που ανοίγουν ανάποδα. Το τελευταίο σημαίνει πως η παρουσία της μεσαίας κολώνας καθίσταται αχρείαστη, συνεπώς δεν υπάρχει, τουλάχιστον στο κόνσεπτ.

Το πάτωμα στο εσωτερικό έχει ξύλινη επένδυση και το σύστημα θέρμανσης χρησιμοποιεί αγώγιμες μεμβράνες που διαχέουν τη θερμότητα μέσω του πατώματος, του ταμπλό, των θυρών, των καθισμάτων και της κεντρικής κονσόλας.

Επίσης, το ηχοσύστημα είναι πολύ ποιοτικό και δυνατό και συνδυάζεται με δύο πολύ μεγάλες οθόνες, ώστε να προσφέρεται μία «διεγερτική εμπειρία», όπως τονίζει η Genesis. Η αέρινη οθόνη του infotainment είναι εξαιρετικά υψηλής ευκρίνειας και ο χρήστης μπορεί να τη λειτουργεί μέσω μοχλού που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement

Ωστόσο, δεν λείπουν οι φυσικοί διακόπτες από το ταμπλό όπου βλέπουμε οκτώ ξεχωριστούς. Οι περισσότερες λειτουργίες βέβαια ρυθμίζονται μέσω της κονσόλας ή του τετραγωνισμένου τιμονιού.

Όσον αφορά τη μάσκα του Neolun, έχει ομοιότητες σχεδιαστικά με τα G90 και GV80, αφού βλέπουμε δύο λεπτές μπάρες LED να διασχίζουν μπροστά τη μάσκα σχηματίζοντας ένα μικρό V στο κέντρο.

Advertisement

Η Genesis δεν γνωστοποίησε κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό του Neolun, ωστόσο αν υποθέσουμε ότι θα έχει παρόμοιο κινητήριο σύνολο με το EV9, τότε μιλάμε για είτε 204 είτε 384 ίππους, αναλόγως εάν ο πελάτης θα επιλέξει την έκδοση με το πισωκίνητο ή το τετρακίνητο σύστημα με μπαταρίες 76,1 ή 99,8 kWh, αντίστοιχα.

Θα γνωρίζουμε περισσότερα όταν παρουσιαστεί επίσημα το μοντέλο παραγωγής, αν και αμφιβάλουμε ότι υπερβολές όπως οι πόρτες με ανάποδο άνοιγμα θα πραγματοποιηθούν.