Η Ferrari αναζητά σανίδα σωτηρίας στην Κίνα
ΝΕΑ
Η ανάκαμψη στην Κίνα περνά μέσα από την ηλεκτροκίνηση και η Ferrari ετοιμάζεται πυρετωδώς για να μην χάσει το τρένο.
Η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, προσωρινά γνωστή ως Elettrica, αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην ανάκαμψη των πωλήσεων της μάρκας στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
WHAT CAR
Παρότι οι παραδόσεις δεν θα ξεκινήσουν πριν τον Οκτώβριο του 2026, το μοντέλο έρχεται σε μια περίοδο όπου οι πωλήσεις premium αυτοκινήτων στην Κίνα έχουν μειωθεί σημαντικά, λόγω της οικονομικής επιβράδυνσης.
Μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2024, οι πωλήσεις Ferrari σε Κίνα, Χονγκ Κονγκ και Ταϊβάν έπεσαν κατά 25%.
Η Elettrica θα έχει στρατηγικό πλεονέκτημα έναντι των θερμικών Ferrari, χάρη στο πολύ ευνοϊκότερο φορολογικό καθεστώς.
Ενώ οι φόροι στις βενζινοκίνητες Ferrari μπορούν να φτάνουν έως και τέσσερις φορές την αξία του αυτοκινήτου, το ηλεκτρικό μοντέλο θα επιβαρύνεται με φόρους μόλις 30% επί της τιμής του.
Το γεγονός αυτό καθιστά την Elettrica ιδιαίτερα ελκυστική για την κινεζική αγορά πολυτελών EV.
Η Ferrari επιβεβαίωσε πως τον Οκτώβριο θα παρουσιάσει το σύστημα κίνησης του νέου EV, με πλήρη αποκάλυψη το 2026.
Η σχεδίασή του αναμένεται να θυμίζει την Purosangue, αλλά με μικρότερες διαστάσεις. Όλα τα εξαρτήματα -μπαταρίες, κινητήρες, inverter- θα κατασκευάζονται στην Ιταλία.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλούν και τα πρόσφατα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, που δείχνουν πως η Elettrica θα διαθέτει τεχνολογία “εικονικών ταχυτήτων” και συνθετικό ήχο κινητήρα, για να προσομοιώνει την εμπειρία ενός παραδοσιακού supercar με κινητήρα.
Οι αλλαγές θα γίνονται είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα με paddles στο τιμόνι, προσομοιώνοντας ροπή και ήχο, μια προσπάθεια να διατηρηθεί το συναισθηματικό αποτύπωμα των Ferrari στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.