Η εξάτμιση του Megane RS που πάει για το ρεκόρ
ΝΕΑΗ εξάτμιση του Megane RS που πάει για το ρεκόρ
ΝΕΑΣτις 17 Απριλίου σας είχαμε ενημερώσει για την απόπειρα της Renault να πάρει πίσω το ρεκόρ για το ταχύτερο προσθιοκίνητο μοντέλο παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ με το Megane RS. Τότε η γαλλική μάρκα είχε δημιουργήσει στο twitter το hashtag #under8, το οποίο παραπέμπει στο χρόνο κάτω των 8 λεπτών στο Νίρμπουργκρινγκ.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
WHAT CAR
Η Renault επανέρχεται, «τιτιβίζοντας» με μία φωτογραφία. Σε αυτήν φαίνεται η ανθρακονημάτινη απόληξη εξάτμισης από την Akrapovic, κεντρικά τοποθετημένη στον πίσω διαχύτη του Megane RS. Συνεργάτες της Renault στην προσπάθεια να βελτιώσει το χρόνο του Seat Leon Cupra στην «Πράσινη Κόλαση» (7:58.44) είναι επίσης η Michelin στα ελαστικά και η Ohlins στις αναρτήσεις.
Προκειμένου το αναμενόμενο ρεκόρ του Megane RS στο Νίρμπουργκρινγκ να έχει… ηθική βάση, θα πρέπει το αυτοκίνητο με τις συγκεκριμένες προδιαγραφές να κυκλοφορήσει στην αγορά. Έστω σε έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Πριν λίγες εβδομάδες, δύο νέα Megane RS πραγματοποίησαν γρήγορους γύρους στη διάσημη γερμανική πίστα, δίνοντας το έναυσμα για τη σχετική φιλολογία. Παραμένει άγνωστο αν οι αναγκαίες επεμβάσεις έχουν επεκταθεί και στο 2λιτρο turbo.
Οι οριστικές ανακοινώσεις της Renault αναμένονται στις 16 Ιουνίου. Μέχρι τότε θα αρκεστούμε σε νέες teaser φωτογραφίες και αρκετή κουβέντα σχετικά με το πόσο κάτω από τα 8 λεπτά θα πέσει ο χρόνος.