Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Η Continental και η Siemens ετοιμάζουν τους eHighways

Ελλάδα 12:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Continental και η Siemens ετοιμάζουν τους eHighways

Mobility

Η Continental και η Siemens ετοιμάζουν τους eHighways

Mobility

Πολλές εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν ηλεκτρικούς τράκτορες και φορτηγά διαφόρων μεταφορικών δυνατοτήτων. Το πρόβλημά τους, είναι η μικρή αυτονομία και η μεγάλοι χρόνοι φόρτισης. Η Continental και η Siemens βρήκαν λύση κοιτάζοντας το παρελθόν.

Advertisement
Advertisement

Οι δύο εταιρίες βελτίωσαν την ιδέα των τρόλεϊ και τον ηλεκτρικών γραμμών τους.

Η ιδέα των ηλεκτρικών συλλεκτών, γνωστών ως παντογράφων, οι οποίοι συνδέονταν με ηλεκτρικά τρένα και τραμ είναι αρκετά παλιά. Οι παντογράφοι τοποθετούνται στο πάνω μέρος του οχήματος και παίρνουν ηλεκτρική ενέργεια από εναέριες γραμμές.

Συγκεκριμένα, η Continental Engineering Services και η Siemens Mobility συνεργάζονται για την ανάπτυξη και την παραγωγή «σύγχρονων παντογράφων». Οι δύο εταιρείες οραματίζονται την εγκατάσταση εναέριας καλωδίωσης σε «εκτάσεις αυτοκινητοδρόμων που έχουν πολύ κίνηση». Τα φορτηγά και οι τράκτορες θα οδηγούσαν απλώς από κάτω τους και τα καλώδια θα τροφοδοτούσαν τους ηλεκτροκινητήρες τους, ενώ θα φόρτιζαν τις μπαταρίες τους ταυτόχρονα. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι το σύστημα προβλέπεται να λειτουργεί όχι μόνο με ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και με φορτηγά με κυψέλες καυσίμου και υβριδικά συστήματα κίνησης.

Advertisement
Advertisement

Η τεχνολογία «eHighway» της Siemens Mobility δοκιμάζεται επί του παρόντος σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες στη Γερμανία. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών εκτιμά ότι αν τα 4.000 χιλιόμετρα (από το δίκτυο μήκους 13.000 χλμ) εξοπλιστούν με εναέρια καλωδίωση, θα καλυφθούν περίπου τα δύο τρίτα της κατανάλωσης καυσίμου των φορτηγών μεγάλων αποστάσεων.

Οι παντογράφοι είναι ήδη διαθέσιμη αλλά οι εταιρείες, τονίζουν ότι πρέπει να γίνουν ακόμη εργασίες. Πρέπει να αναπτύξουν συλλέκτες ηλεκτρικής ενέργειας, που να μπορούν να τους προσφέρουν στους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων οικονομικά και σε μεγάλους όγκους. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για τη συνεργασία των δύο εταιριών. Αν είναι επιτυχείς, τα συστήματα εναέριας τροφοδοσίας με ηλεκτρισμό μπορεί τελικά να εμφανιστούν σε όλη την Ευρώπη.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Continental Engineering Services Christoph Falk-Gierlinger: «Μεταφέρουμε την αρχή της ηλεκτροκίνησης των σιδηροδρόμων στο δρόμο» και πρόσθεσε: «Οι σημερινοί ηλεκτρικοί συλλέκτες θα αναπτυχθούν και θα παραχθούν σύμφωνα με τα πρότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας» και σημείωσε ότι η συνεργασία είναι «ένα σημαντικό βήμα προς τις ουδέτερες από το κλίμα εμπορευματικές μεταφορές».

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συμμαχία VW – Siemens στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Ηλεκτρικός ο εταιρικός στόλος αυτοκινήτων της Siemens έως το 2030
Το ηλεκτρικό SUV Extreme E με ελαστικά Continental

 

Advertisement