Menu
Live Κίνηση | Mazda CX-30 Renault Clio | Τιμές αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Η Audi εξελίσσει τρία νέα ηλεκτρικά στην πλατφόρμα MEB

  • newsautoteam

Η Audi, όπως δήλωσαν επίσημα χείλη, σκοπεύει να παράγει τουλάχιστον ακόμη τρία νέα ηλεκτρικά οχήματα, χρησιμοποιώντας ως βάση την κατάλληλη για ηλεκτροκίνηση πλατφόρμα MEB του VW Group. Το Q4 E-Tron Concept αποτελεί το πρώτο από αυτά.

 

Το πρώτο όχημα από τον γερμανικό όμιλο που κλήθηκε να χρησιμοποιήσει αυτή την πλατφόρμα ήταν το ID.3, το οποίο θα μπει στη γραμμή παραγωγής τον επόμενο μήνα και θα ενταχθεί σε μια ολόκληρη οικογένεια μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB του ομίλου VW. Όπως μάθαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η ανάπτυξη μιας χούφτας μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων πάνω στην ίδια αρχιτεκτονική.

Το πρώτο μοντέλο της Audi που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB θα είναι η έκδοση παραγωγής του Q4 E-Tron Concept που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Ο σχεδιαστής της Audi, Wolf Seebers, αποκάλυψε πρόσφατα ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι 97% έτοιμο προκειμένου να ενταχθεί στην παραγωγή, με τις πιο σημαντικές αλλαγές να είναι η τοποθέτηση χειρολαβών, διαφορετικών καθρεφτών και μικρότερων τροχών. Η σχέση της πλατφόρμας MEB με την Audi δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στο νέο Q4 E-Tron. Σύμφωνα με τον διευθυντή προϊόντων Markus Jeschke, ακόμη δύο Audi βρίσκονται στα πλάνα. “Μπορούμε να φανταστούμε μια πιο σπορ έκδοση του Q4, αλλά επίσης και ένα sedan”, δήλωσε ο ίδιος με νόημα.

Εκτός από την πλατφόρμα MEB που θα χρησιμοποιήσει η Audi για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά οχήματα, στα σκαριά υπάρχει και η από κοινού δράση με την Porsche προκειμένου να εξελιχθεί ακόμη μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα με το όνομα PPE. Αυτή σχεδιάζεται εδώ και χρόνια και θα μπορεί να υιοθετήσει ξεχωριστά δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας για τον εμπρός και ένας για τον πίσω άξονα), έτσι ώστε η κίνηση να καταλήγει σε όλους τους τροχούς. Η βασική διαφορά που διακρίνουμε μεταξύ της πλατφόρμας MEB και της αντίστοιχης PPE είναι ότι η τελευταία απευθύνεται κυρίως σε οχήματα επιδόσεων και θα περιλαμβάνει τεχνολογίες όπως η τετραδιεύθυνση και το torque vectoring (αποτελεσματική διαχείριση της ροπής).

Δημοφιλή στο Protothema.gr