Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Η απίστευτη Austro-Daimler Bergmeister των 1.200 PS

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Σε αυτή την χρονική στιγμή, η Austro-Daimler Bergmeister, παράγωγο της Mercedes-AMG, είναι το αγαπημένο μας αυτοκίνητο στον κόσμο. Το συναίσθημα θα περάσει, αλλά είναι συγκλονιστικά όμορφο παντρεύοντας μάλιστα δυο διαφορετικούς κόσμους στο αμάξωμά της.

 

Δεν είναι κάτι καινούργιο στα μάτια μας. Το μοντέρνο – κλασσικό μοντέλο παρουσιάστηκε πριν από περίπου μισό χρόνο στο Villa d’Este του Concorso d’Eleganza. Αλλά σε εκείνη την ιδιότυπη έκθεση με κάθε λογής εξωτικά αυτοκίνητα, το έκανε να φαίνεται σαν ένα ακόμη σπάνιο αυτοκίνητο για τους υπέρ-πλούσιους, τίποτα το ξεχωριστό… Στα εντυπωσιακά τελευταία πλάνα, το λευκό αμάξωμα σκάει σαν ένα μαγικό αντικείμενο με τη μύτη του να μοιάζει λίγο με Viper ή παλιό E-Type. Πάντως και οι υπόλοιπες εικόνες δεν πάνε πίσω αφού την κολακεύουν πολύ. Αλλά πρώτα, ας πάρουμε ένα σύντομο μάθημα ιστορίας. Η Austro-Daimler δημιούργησε μερικά εντυπωσιακά μηχανήματα μεταξύ 1899 και 1934. Ο διάσημος Ferdinand Porsche συμμετείχε επίσης στην εξέλιξή τους.

Η Dergmeister ADR 630 είναι στενά συνδεδεμένη με τη Mercedes-Benz SLS AMG. Μιλήσαμε για τη Black Series πρόσφατα, αλλά ακόμα και αυτή δεν διαθέτει το ίδιο ύφος έκφρασης. Το καπό είναι ένα μακρύ, αδιάκοπο κομμάτι, ενώ οι θρυλικές πόρτες gullwing έγιναν ακόμη καλύτερες με τη βοήθεια ενός double-bubble σχεδιασμού. Τα πάντα είναι κατασκευασμένα κατά παραγγελία, αλλά η αγαπημένη μας θέα είναι από πίσω, εκεί όπου μπορούμε να απολαύσουμε ένα shooting brake αμάξωμα το οποίο δεν μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο. Ίσως να υπάρχει και ένα κομμάτι σχεδίου το οποίο θυμίζει έντονα… γιοτ. Το supercar είναι χτισμένο σε πλαίσιο αλουμινίου και διαθέτει αμάξωμα τόσο από αλουμίνιο όσο και από ανθρακονήματα. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο τρελό όσο ο κινητήρας, ο οποίος λέγεται ότι συνδυάζει ένα 6κύλινδρο σε σειρά σύνολο που προέρχεται από τη Mercedes και συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες για συνολική απόδοση 1.200 ίππων και 1.600 Nm ροπής. Λέγεται ότι κάνει το 0-100 km/h σε 2,5 sec. Διαθέτει επίσης και οικολογικές ανησυχίες, με την αυτονομία στην EV λειτουργία να υπολογίζεται περίπου στα 250 km, δύο φορές μεγαλύτερη από το φυσικό αέριο.

Δημοφιλή στο Protothema.gr