Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η αντεπίθεση της Toyota άρχισε στη Γενεύη

Ελλάδα 22:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η αντεπίθεση της Toyota άρχισε στη Γενεύη

ΝΕΑ

Η αντεπίθεση της Toyota άρχισε στη Γενεύη

ΝΕΑ

Οι αριθμοί φέρνουν την Toyota στην πρώτη θέση της παγκόσμιας παραγωγής αυτοκινήτων, όμως για την απαιτητική αγορά της Ευρώπης υπήρχαν ορισμένα αδύναμα σημεία. Ένα από αυτά η απουσία μικρού κυβισμού κινητήρων για το μικρομεσαίο της μοντέλο, το Auris, κάτι που διαθέτουν εδώ και χρόνια οι κύριοι ανταγωνιστές της ιαπωνικής μάρκας. Η Ford με τον 1.0 EcoBoost και η Volkswagen με τον 1.2 TSI.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Με το λανσάριμα όμως του νέου 1.2 turbo απόδοσης 116 PS, αλλά και τις επεμβάσεις στην εμφάνισή του, το Auris αποκτά νέα δυναμική. Ο βενζινοκινητήρας μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εμφανίζει μέγιστη ροπή 18,9 kgm από τις 1.500 έως τις 4.000 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,7 lt/100 km (109 g/km). Με το προαιρετικό κιβώτιο CVT η κατανάλωση υποχωρεί στα 4,6 lt/100 km (106 g/km). Το Auris 1.2 ολοκληρώνει τη διαδικασία 0-100 km/h σε 10,1 sec και επιταχύνει μέχρι τα 200 km/h.

Ιδιαίτερα σημαντική για αγορές όπως η ελληνική είναι η προσθήκη ενός diesel κινητήρα στα 1.600 cc (112 PS και 27,5 kgm) για το μεσαίο οικογενειακό της Toyota, το Avensis. Όντας κατά 20 kg ελαφρύτερο από το απερχόμενο, εμφανίζει μέση κατανάλωση στα 4,1 lt/100 km και εκπομπή CO2 στα 108 g/km.

Advertisement
Advertisement

Και βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε το Mirai, ένα αυτοκίνητο περιορισμένης μεν παραγωγής (θα κατασκευαστούν μόλις 700 αυτοκίνητα φέτος και 2.000 το 2016) που όμως επιδεικνύει την τεχνολογική υπεροχή της Toyota στα αυτοκίνητα με καύσιμο το υδρογόνο.