Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Alpina δεν θα ασχοληθεί με τις προσθιοκίνητες BMW

Ελλάδα 1:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Alpina δεν θα ασχοληθεί με τις προσθιοκίνητες BMW

ΝΕΑ

Η Alpina δεν θα ασχοληθεί με τις προσθιοκίνητες BMW

ΝΕΑ

Η Alpina αναφέρει ότι δεν ενδιαφέρεται να περιποιεί τα μοντέλα της BMW, τα οποία διαθέτουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, κάτι που χρησιμοποιεί πλέον η γερμανική εταιρεία σε αρκετά μοντέλα της.

Advertisement
Advertisement

 

Η αρχιτεκτονική με τους κινητήρες τοποθετημένους εγκάρσια εισήχθη πίσω στο 2014 στο τρίθυρο MINI και αποτέλεσε τη βάση των BMW με μπροστινή κίνηση, όπως είναι τα Active Tourer, Gran Tourer, X1 και X2. Η νέα σειρά 1 επίσης ακολούθησε επίσης αυτό το δρόμο. Ο επικεφαλής της Alpina, Andreas Bovensiepen, δήλωσε ότι δεν θα είχε οικονομικό νόημα να αρχίσουν να κατασκευάζονται ανάλογες εκδόσεις των νέων προσθιοκίνητων μοντέλων που κατάγονται από το Μόναχο.

“Όχι, δεν είναι στα σχέδια μας. Το κόστος εξέλιξης είναι πολύ υψηλό και υπάρχουν επίσης και οι νέοι αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών ρύπων. Έτσι είναι καλύτερο για εμάς να μείνουμε με την in-line διάταξη, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων ZF”, πρόσθεσε. “Μας αρέσει να χρησιμοποιούμε έναν κινητήρα σε πολλά μοντέλα. Για παράδειγμα, έχουμε τον κινητήρα V8 που είχαμε στο παρελθόν, στη Σειρά 6, στη Σειρά 5 και στη Σειρά 7. Με τους πετρελαιοκινητήρες μας έχουμε τους ίδιους στη X3, στη Σειρά 5, και μόνο ο εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης χρησιμοποιείται στη σειρά 3 και σειρά 4”.

Advertisement
Advertisement

Ένας τομέας ιδιαίτερης ανησυχίας για την Alpina είναι πως τα μοντέλα με μπροστινή κίνηση χρησιμοποιούν μετάδοση Aisin η οποία προέρχεται από την Ιαπωνία και όχι εκείνη που προέρχεται από τη ZF, πράγμα που σημαίνει ότι η εταιρεία θα πρέπει να συνεργαστεί με έναν νέο προμηθευτή κιβωτίου ταχυτήτων. Επιπλέον, θα ήταν δύσκολο να υπάρξει κέρδος σε αυτό το τμήμα της αγοράς με χαμηλότερες τιμές, γι ‘αυτό προτιμούν να τηρούν την δοκιμασμένη πρακτική του tuning RWD Bimmers που μέχρι στιγμής τους εξυπηρετούσε εξαιρετικά καλά.