Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Hyundai: Με νέο ηλεκτρικό hot-hatch στο Μόναχο

Ελλάδα 4:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(69) "Hyundai: Με νέο ηλεκτρικό hot-hatch στο Μόναχο"
    

Hyundai: Με νέο ηλεκτρικό hot-hatch στο Μόναχο

ΝΕΑ

Η κορεάτικη μάρκα θα εμφανίσει στην IAA Mobility το νέο Concept Three, το οποίο θα εξελιχθεί σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό hot-hatch παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Το design του καινούργιου της EV προλογίζει η Hyundai ενόψει της Έκθεσης στο Μόναχο, όπου θα παρουσιάσει την πρωτότυπη μορφή του.

Μαζί με το σκίτσο, οι Κορεάτες αποκάλυψαν και το όνομά του που θα είναι Concept Three. Ένα στοιχείο που αναπόφευκτα μας οδηγεί στο να σκεφτούμε ότι το μοντέλο παραγωγής θα λέγεται Ioniq 3.

Το σκίτσο αποκαλύπτει ένα hatchback αμάξωμα με έντονα στοιχεία του νέου Ioniq 6. Κοιτώντας το προφίλ θυμίζει δίπορτο σπορ κουπέ, ενώ πίσω η ducktail αεροτομή τραβάει το βλέμμα, όπως και ο διαχύτης.

Advertisement
Advertisement

Μπροστά ξεχωρίζει το επιθετικό splitter και οι πολύ αιχμηροί προβολείς, την ώρα που τα φουσκωμένα φτερά στο πλάι και η κεκλιμένη οροφή με την μεγάλη γυάλινη επιφάνεια προσδίδουν στην αεροδυναμική απόδοση.

Το Concept Three, όμως, δεν θα είναι στην Έκθεση μόνο ως ένα καινούργιο πρωτότυπο της Hyundai, αλλά και ως ένα έκθεμα της νέας σχεδιαστικής γλώσσας «Art of Steel» που έχει δημιουργήσει.

Όπως λέει η εταιρεία, η νέα φιλοσοφία «είναι εμπνευσμένη από τον τρόπο που το ατσάλι λυγίζει και ρέει, το αμάξωμα διαθέτει γλυπτές επιφάνειες, καθαρές διασταυρώσεις και έντονες σχεδιαστικές γραμμές που αναδεικνύουν ταυτόχρονα την κίνηση και την ακρίβεια».

Advertisement

Στη βάση του μοντέλου θα βρίσκεται η μεταβλητή πλατφόρμα E-GMP, την οποία έχουμε ήδη γνωρίσει στα περισσότερα ηλεκτρικά του Hyundai Motor Group.

Συνεπώς, μπορούμε να αναμένουμε περίπου τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με εκείνα του νέου Kia EV3, το οποίο διατίθεται με μπαταρίες 58,3 και 81,4 kWh (καθαρής χωρητικότητας) για αυτονομία 430 και 602 χλμ., αντίστοιχα.

Advertisement

Κάθε έκδοση του EV3 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ μόνιμου μαγνήτη τοποθετημένο στον εμπρός άξονα, που αποδίδει 204 ίππους και 283 Nm ροπής.

Το εσωτερικό του ηλεκτρικού hot-hatch της Hyundai θα φέρει ένα νέο επίπεδο χρηστικότητας, καθώς το infotainment θα είναι νέο, ενώ θα υπάρχουν και premium στοιχεία όπως ατμοσφαιρικός φωτισμός και ξεχωριστοί τεχνητοί ήχοι, ανάλογα το προφίλ οδήγησης.

Η Hyundai έχει ήδη επιβεβαιώσει πως αυτό το πρωτότυπο θα μετατραπεί σε Ioniq 3 παραγωγής, με τις πωλήσεις να υπολογίζεται να ξεκινήσουν το τρίτο τρίμηνο του 2026.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Πάρκαρες παράνομα; Η Δημοτική Αστυνομία σου… ξεφουσκώνει τα λάστιχα!

Το Smart-άκι επιστρέφει με ανατρεπτικό στιλ

Σε AI στόχαστρο χιλιάδες οδηγοί


Advertisement