Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

ΝΕΑ

H Pirelli γιορτάζει τα 150 χρόνια της

  • newsautoteam

Με μια θεατρική παράσταση που συνοδεύτηκε από αφηγήσεις, ήχους και εικόνες ξεκίνησαν οι εορταστικές εκδηλώσεις για τα 150 χρόνια της Pirelli, που πραγματοποιήθηκαν στο Piccolo Teatro στο Μιλάνο.

Οι εκδηλώσεις ανέδειξαν μια ιστορία στο χώρο της βιομηχανίας, του πολιτισμού, της παράδοσης, της τεχνολογίας και του πάθους που ξεκίνησε στις 28 Ιανουαρίου του 1872.

Στις σημαντικότερες στιγμές της εταιρείας αναφέρθηκαν οι Ferruccio De Bortoli, Stefano Domenicali, Paolo Mieli, Renzo Piano, Ferruccio Resta και Annamaria Testa, δίπλα στους Marco Tronchetti Provera, Executive Vice Chairman & Ceo, και ο Alberto Pirelli, εκπροσωπώντας τη στενή σχέση μεταξύ της οικογένειας και της εταιρείας.

Η εκδήλωση, οικοδέσποινα της οποίας ήταν η Ilaria D’Amico, αποτέλεσε μία ανασκόπηση στο ταξίδι της Pirelli μέσα σε τρεις αιώνες, αναδεικνύοντας τα στοιχεία που την καθόρισαν: Διεθνές προφίλ, εργοστάσια, σχέση με τον πολιτισμό και τους καλλιτέχνες, δημιουργικότητα στην επικοινωνία, παρουσία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στο κόσμο τον σπορ, συνεχής έρευνα για καινοτομία και τεχνολογία αιχμής.

«Σήμερα θελήσαμε να ταξιδέψουμε μαζί σας στην ιστορία, αλλά με το βλέμμα στραμμένο προς το μέλλον. Η διορατικότητα είναι το στοιχείο που χαρακτηρίζει την Pirelli εδώ και 150 χρόνια, χάρη σε μια στιβαρή εταιρική κουλτούρα αλλά και την ικανότητά της να πρωταγωνιστεί στις εξελίξεις» δήλωσε ο Marco Tronchetti Provera, Executive Vice Chairman και CEO της Pirelli.

Το Εορταστικό Λογότυπο
Το λογότυπο που δημιουργήθηκε για τα 150 χρόνια, και αποκαλύφθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στην παρουσίαση του Ημερολογίου της Pirelli 2022,
πρόσφατα έδωσε το παρών στο Montecarlo Rally. Επίσης το είδαμε στα γιλέκα των αγωνιζόμενων στο World Ski Cup στην Cortina και το San Siro στον αγώνα Inter-Venezia. Οι εορτασμοί θα συνεχιστούν μέσω χορηγιών της Pirelli σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Πριν από την εκδήλωση στο Piccolo προηγήθηκε μία διεθνής διαδικασία αντίστροφης μέτρησης που ξεκίνησε στις 24 Ιανουαρίου στο Rio De Janeiro και συνεχίστηκε τις επόμενες ημέρες με την προβολή του λογοτύπου και ευχών στον πύργο CITI Tower ύψους 180 m στη Σαγκάη καθώς και με ένα τρισδιάστατο animation στον Πύργο Nasdaq της Times Square στη Νέα Υόρκη, και στο Palazzo Venezia μεταξύ Via dei Mercanti και Piazza Cordusio στο Μιλάνο. Το βίντεο απεικονίζει ένα 3D ελαστικό να κατηφορίζει σε μία πλαγιά και να σταματά πριν εξαφανιστεί από την οθόνη, εκφράζοντας άριστα το σλόγκαν της «Power is nothing without control».

Η ιστορία
Στη σκηνή του Piccolo Teatro στήθηκαν πέντε μεγάλες οθόνες, και τέσσερις ηθοποιοί μίλησαν για την Pirelli ξεκινώντας από την ιστορία της.
Εικόνες, βίντεο, αλλά και φωτογραφίες από το παρελθόν και το σήμερα, εναλλάσσονταν με τις ομιλίες των ηθοποιών, οι οποίοι αναφέρθηκαν στις διαφορετικές στιγμές της εταιρείας μαζί με τους Ferruccio De Bortoli, Paolo Mieli, Alberto Pirelli and Marco Tronchetti Provera.

Τα πρώτα βήματα
Το ταξίδι, για την Pirelli ξεκίνησε στις 28 Ιανουαρίου 1872 με τον Giovanni Battista Pirelli,
ο οποίος στην ηλικία των 23 ετών αποφάσισε να στοιχηματίσει σε κάτι εντελώς νέο: Το καουτσούκ. Στην αρχή, η εταιρεία κατασκεύαζε μονωτές για τηλεγραφόξυλα και καλώδια που συνέδεαν τα πιο μακρινά σημεία του νεογέννητου Ιταλικού κράτους.

Η εταιρεία αναπτύσσεται ραγδαία σε όλο τον κόσμο και παράγει αντικείμενα καθημερινής χρήσης (από σκουφάκια κολύμβησης μέχρι παιχνίδια και αδιάβροχα) και ελαστικά για βαγόνια και ποδήλατα  ως απάντηση στις απαιτήσεις αυτών των πρώτων μορφών κινητικότητας.

Η επιτυχία
Εστιάζοντας στην καινοτομία από την πρώτη στιγμή, η εταιρεία προσφέρει προϊόντα που γίνονται ταυτόχρονα σύμβολα της προόδου της χώρας.
Όπως ο σύγχρονος πύργος της Pirelli (Pirellone), που αποτέλεσε σύμβολο του Μιλάνου, και μέχρι τη δεκαετία του 1960 στέγαζε τα γραφεία της εταιρείας, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε μία περιοχή βόρεια της πόλης, γνωστή ως Bicocca, που σήμερα έχει μεταμορφωθεί σε ένα πραγματικό εταιρικό campus.

Τα εμπόδια
Η Pirelli συνάντησε εμπόδια στην πορεία της: όπως οι αποτυχημένες συγχωνεύσεις τη δεκαετία του 1990 με την Dunlop και την Continental και το σχέδιο ενσωμάτωσης δικτύων και περιεχομένου στις τηλεπικοινωνίες, που συνεχίστηκε από τις αρχές της δεκαετίας του 2000
μέσω της Telecom Italia και σταμάτησε πριν ολοκληρωθεί από εξωτερικές παρεμβολές. Κρίσεις οι οποίες ξεπεράστηκαν με επανεκκίνηση της βασικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, που οδήγησε την εταιρεία να επικεντρωθεί στα ελαστικά.

Διεθνισμός
Η Pirelli ήταν ανέκαθεν μία εταιρεία με παγκόσμιο προφίλ. Και έτσι παρέμεινε.
Γεννημένη στο Μιλάνο, γρήγορα έγινε πολύ-εθνική, σε σημείο μάλιστα που να θεωρείται Αγγλική στο Ηνωμένο Βασίλειο, Βραζιλιάνικη στη Βραζιλία, Αμερικανική στις ΗΠΑ.

Τα εργοστάσια
Το ταξίδι στη σκηνή του Piccolo Teatro συνεχίστηκε με την ανασκόπηση της βιομηχανικής παράδοσης της εταιρείας.
Μέσα από τα εργοστάσιά της, η Pirelli έχει ριζώσει σε πολλές χώρες, που σήμερα ανέρχονται σε 12, χτίζοντας ευήλια, ασφαλή και βιώσιμα εργοστάσια.

Πολιτισμός, επικοινωνία και image
Στο ταξίδι της, η Pirelli βρίσκονταν πάντα σε επαφή με καλλιτέχνες και διανοούμενους παρακολουθώντας την εξέλιξη της κοινωνίας και τις αλλαγές των τάσεων.
Αυτό είναι κάτι που συνεχίζει να κάνει μέχρι και σήμερα μέσω καινοτόμων μορφών επικοινωνίας όπως: το “Rivista Pirelli”, το Ημερολόγιο Pirelli, το Pirelli HangarBicocca, εκδόσεις και εκθέσεις της Fondazione Pirelli, προϊόντα Pirelli Design, το περιοδικό World και τα τεύχη του Ετήσιου Απολογισμού (Annual Report) εμπλουτισμένα με τις συμβολές καλλιτεχνών και συγγραφέων.

Μηχανοκίνητος αθλητισμός και πάθος για τα σπορ
Το πάθος που κάνει τις καρδιές να χτυπούν στην Pirelli είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός.
Ένας τομέας όπου η τεχνολογία αποτελεί θεμελιώδες συστατικό, όπως εξήγησε ο Alberto Pirelli, λάτρης των αγώνων ράλι, και συγχρόνως ένα άθλημα στο οποίο η εταιρεία ενεπλάκη από τη δεκαετία του 1970. Σήμερα, η Pirelli έχει παρουσία σε περισσότερες από 350 αγωνιστικές διοργανώσεις.

Καινοτομία, έρευνα, προϊόν
Η ιστορία αποκαλύπτει μία εταιρεία που πάντα έχει στραμμένο το βλέμμα στο μέλλον.
Δείτε το εσωτερικό για να καταλάβετε”, για να ανακαλύψετε νέες λύσεις, συνήθιζε να λέει ο κ.  Emanueli, ο οποίος υπέγραψε πολλές από τις 6.700 ευρεσιτεχνίες που κατοχύρωσε η Pirelli μέσα σε 150 χρόνια. Αυτό είναι το μάθημα του κ.  Emanueli’s, το οποίο εφαρμόζουν πάνω από 2.000 άτομα που εργάζονται σήμερα στο τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης (Research & Development), που αποτελεί έναν τομέα θεμελιώδους σημασίας για την εταιρία.

 Μια Νέα Διαφημιστική Καμπάνια
Μία νέα διαφημιστική καμπάνια για των εορτασμό της 150ής επετείου της Pirelli
προσφέρει μία νέα ερμηνεία του ιστορικού σλόγκαν «Power is nothing without control» δίνοντας στον κόσμο τροφή για σκέψη. Χάρη στην τεχνολογία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο καθένας από εμάς διαθέτει τεράστια δύναμη, αλλά μέσα σε μία στιγμή, μπορεί να χαθεί ο έλεγχος – και τότε ακολουθεί το χάος.

Σετ τριών κερμάτων και ένα γραμματόσημο για την επέτειο
Το Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών και η State Mint & Printworks παρουσίασαν  μία νέα συλλογή γραμματοσήμων, η οποία ως μέρος της σειράς “Eccellenza Italiane”, θα περιλαμβάνει ένα σετ τριών εορταστικών κερμάτων σε χρυσό και ασήμι,
αφιερωμένων στο Pirelli Group. Επιπλέον, με ημερομηνία ‘28 January 2022’, έχει εκδοθεί ένα νέο γραμματόσημο.

Οι Υπόλοιπες Πρωτοβουλίες για το 2022
Άμεσα ξεκινά μία σειρά πρωτοβουλιών αφιερωμένων στα 150 χρόνια της εταιρείας, αρχικά με την εμπλοκή των 12 χωρών στις οποίες η Pirelli έχει βιομηχανική παρουσία.
Τα projects και οι εκδηλώσεις θα συνεχιστούν μέσα στο 2022 με χορηγίες αθλητικών διοργανώσεων, με αρχή τον κόσμο της Formula 1, πολιτιστικές εκδηλώσεις και λανσαρίσματα νέων προϊόντων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ιδού το νέο, υπερσέξι (;) ημερολόγιο της Pirelli
Δείτε τη σύγχρονη Lancia 037 στο Monte Carlo (+video)
Η εκθαμβωτική λιλιπούτεια Ferrari Testa Rossa J

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto