Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H νέα BMW Σειρά 8 Coupe στο Canal Grande της Βενετίας

Ελλάδα 16:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H νέα BMW Σειρά 8 Coupe στο Canal Grande της Βενετίας

ΝΕΑ

H νέα BMW Σειρά 8 Coupe στο Canal Grande της Βενετίας

ΝΕΑ

Η τηλεοπτική διαφήμιση λανσαρίσματος, της Σειράς 8 Coupe, παρουσιάζει το αυτοκίνητο σε μία πρωτοφανή διαδρομή στο θρυλικό κανάλι της εμβληματικής Ιταλικής πόλης.

Advertisement
Advertisement

Η νέα BMW Σειρά 8 Coupe είναι κάτι παραπάνω από ένα σπορ αυτοκίνητο. Με αυτό το μοντέλο, η BMW θέλησε να χαρίσει στην πολυτελή κατηγορία μία νέα ταυτότητα, ζωντανεύοντας τα αυτοκινητιστικά όνειρα. Η τηλεοπτική διαφήμιση, που βρίσκεται στο επίκεντρο της καμπάνιας λανσαρίσματος της, στοχεύει στη συναισθηματική απήχηση μιας εντελώς νέας εμπειρίας αυτοκίνησης. Παρουσιάζει το αυτοκίνητο να διασχίζει το ιστορικό κέντρο της Βενετίας.

Περνώντας δίπλα από μεγαλοπρεπή παλάτια και κάτω από τη γέφυρα Rialto, η νέα BMW Σειράς 8 φτάνει στο Canal Grande – μία διαδρομή που δεν έχει επαναληφθεί από αυτοκίνητο. Ο οδηγός, σύμφωνα με το σενάριο του βίντεο, κάνει το παιδικό του όνειρο πραγματικότητα, δηλαδή να διασχίσει τη Βενετία στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Από την άλλη, οι θεατές ανακαλύπτουν μία νέα οπτική διάσταση της «πόλης του νερού».

Advertisement
Advertisement

Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Daniel Wolfe και θα προβάλλεται σε διασκευές 15, 30 και 45 δευτερολέπτων. Ήρωας της ιστορίας είναι ένας νεαρός Βενετός, ο οποίος σαν παιδί ανακαλύπτει την αγάπη του για τα αυτοκίνητα γενικότερα και τη μάρκα BMW ειδικότερα.

Ένα αυτοκινητάκι BMW M1 γίνεται το αγαπημένο του παιχνίδι, ενώ κάποιος φίλος του που ασχολείται με την κατασκευή σκαφών, τον μυεί στη μαγεία της τεχνολογίας των κινητήρων. Αλλά σε μία πόλη που εξυπηρετείται μόνο με πλωτά μέσα μεταφοράς, η λαχτάρα του για την απόλαυση της οδήγησης παραμένει ανεκπλήρωτη, γι’ αυτό φεύγει από τη Βενετία, ως έφηβος, για να επιστρέψει μετά από πολλά χρόνια.

Το παιδικό του όνειρο παίρνει σάρκα και οστά – οδηγώντας τη νέα BMW Σειρά 8 Coupe, περνώντας από πλωτές εξέδρες και διασχίζοντας τη γενέτειρά του μέσα από το σύμπλεγμα των καναλιών της, σε μία μοναδική διαδρομή, χωρίς προηγούμενο.

Advertisement

BMWVenice1

Το σενάριο συμβολίζει την προσπάθεια εκπλήρωσης του φαινομενικά ακατόρθωτου και της υλοποίησης ενός παιδικού ονείρου. «Τα μοντέλα μας στην πολυτελή κατηγορία είναι προσαρμοσμένα στη φιλοσοφία ζωής ενός target group που τολμά να δοκιμάζει νέα πράγματα και να υπερβαίνει τα όρια του εφικτού», σχολίασε ο Uwe Dreher, Διευθυντής Επικοινωνίας για τις μάρκες BMW, BMW i και BMW M. «Προσφέρουμε σε αυτά τα άτομα μία αυτοκινητιστική εμπειρία που εναρμονίζεται με την άποψή τους για την αποκλειστικότητα και την προηγμένη πολυτέλεια».

Advertisement

Για τις ανάγκες των γυρισμάτων, οι Αρχές της Βενετίας – για πρώτη φορά στην ιστορία της πόλης – χορήγησαν στο BMW Group την άδεια να στήσει μία πλωτή εξέδρα που θα επέτρεπε σε ένα αυτοκίνητο να κινείται με φόντο το διάσημο ιστορικό κέντρο της πόλης. Εκεί όπου γόνδολες, βαπορέτα, και μικρά ταχύπλοα είναι το μοναδικό μέσο μεταφοράς εδώ και αιώνες, η νέα BMW Σειρά 8 Coupe χάραξε κυριολεκτικά έναν άλλο δρόμο. Κάποιες θεαματικές σκηνές τραβήχτηκαν με τη βοήθεια drones με κάμερα, ενώ οι διαφημίσεις θα μεταδίδονται σε όλο τον κόσμο σε επιλεγμένα τηλεοπτικά κανάλια και online.

Με την εντυπωσιακή εμφάνιση της νέας BMW Σειράς 8 Coupe με φόντο το ιστορικό κέντρο της Βενετίας, η BMW προσφέρει τη συνέχεια μιας πολύ επιτυχημένης καμπάνιας που ξεκίνησε πρόσφατα στην πολυτελή κατηγορία. Τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας φέρουν τώρα μία «υπογραφή» νέας σχεδίασης μαζί με το όνομα της εταιρίας Bayerischer Motoren Werke που αναγράφεται ολόκληρο.

Advertisement

BMWVenice2