Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

H Lightweight δημιουργεί την πρώτη κάμπριο BMW M2!

  • Σπύρος Χώτος

Μπορεί να μην έχουμε δει ακόμη μια εργοστασιακή ανοιχτή έκδοση της BMW M2, ωστόσο η γερμανική Lightweight Performance φρόντισε να καλύψει αυτό το κενό, παρουσιάζοντας την δική της εντυπωσιακή πρόταση, προσεγμένη σε κάθε την λεπτομέρεια.
ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Η… Hillary όπως ονομάζει το τελευταίο της project η Lightweight Performance, είναι μια πραγματική BMW M2 αφού στόχος της εταιρίας δεν ήταν να προχωρήσει σε αισθητικές αλλαγές που θα έκαναν τα δύο αυτοκίνητα να μοιάζουν μεταξύ τους. Όπως αναφέρουν και οι ίδιοι, αυτό ήταν το εύκολο κομμάτι, αφού η Lightweight Performance διαθέτει ήδη τα δικά της αεροδυναμικά βοηθήματα, σε συνδυασμό με τα εργοστασιακά κομμάτι για να πετύχει αυτό το σκοπό.

bmw-m2-convertible-lightweight_performance-640-2

Το δύσκολο ήταν να μεταφέρουν αυτούσιο τον κινητήρα, το 7τάχυτο DKG κιβώτιο, το διαφορικό αλλά και τους άξονες της M2. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρίας, Marc Muller ο συγκεκριμένος άθλος ήταν υποχρέωσή του και τελικά τα κατάφεραν. Αλλαγές έχουμε και το εσωτερικό της ανοιχτής BMW. Για να έρθει πιο κοντά σε εκείνο της M2 Coupe, οι Γερμανοί πρόσθεσαν μπλε ραφές τόσο στις επενδύσεις στις πόρτες όσο και στο πίσω κάθισμα.

bmw-m2-convertible-lightweight_performance-640

Αλλαγές έχουμε στην ανάρτηση η οποία προέρχεται από την Bilstein, ενώ αναπρογραμματισμό δέχτηκε και το ABS, με λογισμικό παρόμοιο με εκείνο της M4 GTS, ενώ το ίδιο έγινε και για τον ηλεκτρονικό έλεγχο του διαφορικού. Αυτή ήταν η ιδανική επιλογή σύμφωνα με την Lightweight, αφού η δική της M2 χρησιμοποιεί διαφορετικής διάστασης τροχούς εμπρός και πίσω (20 και 21 ιντσών αντίστοιχα), όπως και η M4 GTS (19 και 20 εμπρός και πίσω αντίστοιχα).

bmw-m2-convertible-lightweight_performance-640-3

Η πρόταση της Lightweight έχει γαρνιριστεί με ανθρακόνημα τόσο εντός όσο φυσικά και εκτός με τον διαχύτη στο πίσω μέρος να δείχνει ιδιαίτερα εντυπωσιακός, όπως και το σπόιλερ μπροστά.

Αλλαγές είχαμε και στον κινητήρα, όπου τοποθετήθηκε τελικό από τιτάνιο προς περαιτέρω βελτίωση της ακουστικής, το οποίο φέρει απολήξεις από πραγματικό ανθρακόνημα. Η ισχύς του τρίλιτου turbo κινητήρα έχει ανέβει παράλληλα από τους 370 ίππους στους 428 (περισσότερους από τους 410 της νέας M2 Competition) και η ροπή ξεπερνά πλέον τα 60 κιλά, με την τελική να ανεβαίνει τώρα στα 300 χλμ./ώρα. Τα φρένα είναι επίσης τα αυθεντικά με μόνη αλλαγή στα τακάκια που προέρχονται από την Endless. Καθόλου άσχημα για μία μετατροπή που στοιχίζει περί τα 75.000 ευρώ στην Γερμανία, δεν νομίζετε;

Δημοφιλή στο Protothema.gr