Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Hyundai ετοιμάζει και ηλεκτρικό Ioniq 2

Ελλάδα 6:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(63) "Η Hyundai ετοιμάζει και ηλεκτρικό Ioniq 2"
    

Η Hyundai ετοιμάζει και ηλεκτρικό Ioniq 2

ΝΕΑ

Οι Κορεάτες επεκτείνουν διαρκώς την γκάμα των ηλεκτρικών τους, αυτή τη φορά με κάτι που μιλά απευθείας στην καρδιά των ευρωπαϊκών αγορών.

Advertisement
Advertisement

Η Hyundai, αφού πρώτα εδραίωσε την παρουσία της στην premium πλευρά της ηλεκτροκίνησης με τα Ioniq 5 και Ioniq 6, στρέφεται πλέον δυναμικά προς την πιο προσιτή πλευρά της αγοράς. Η κορεατική φίρμα αναπτύσσει ταχύτατα μια νέα γενιά οικονομικών ηλεκτρικών, δίνοντας λύσεις εκεί που η ευρωπαϊκή βιομηχανία ακόμα… ψάχνεται.

Η αρχή έγινε με το Hyundai Inster, ένα μικρό crossover πόλης, βασισμένο στο Casper, με αυτονομία έως 355 χλμ. και τιμή που αναμένεται να κυμαίνεται κοντά στα 20.000 ευρώ.

Η κορεάτικη εταιρεία επενδύει σε παγκόσμια πλατφόρμα χαμηλού κόστους, νέας γενιάς μπαταρίες και συνεργασίες για συμπίεση τιμών, επιδιώκοντας οικονομίες κλίμακας.

Advertisement
Advertisement

Στόχος της είναι να προσφέρει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα κάτω των 20.000 ευρώ μέσα στα επόμενα χρόνια, καλύπτοντας τις ανάγκες του μέσου Ευρωπαίου οδηγού.

Η στρατηγική αυτή δεν είναι μόνο εμπορικά φιλόδοξη, αλλά και απαραίτητη: η Hyundai κατανοεί πως η μαζική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση περνάει όχι μόνο από την τεχνολογία, αλλά και από το πορτοφόλι του καταναλωτή.

Και στο πλαίσιο αυτό βρίσκεται σε στάδιο προχωρημένων δοκιμών ενός νέου και μικρού φθηνού μοντέλου, του Ioniq 2.

Advertisement

Κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκάλυψαν ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο που αναμένεται να φέρει το όνομα Ioniq 2, ένα πεντάθυρο hatchback που θα τοποθετηθεί κάτω από το Inster, αλλά πάνω από τα μικρότερα city EV.

Το μέγεθός του θυμίζει έντονα το Kia EV2, με το οποίο πιθανόν να μοιράζεται και την ίδια πλατφόρμα, την Electric-Global Modular Platform (E-GMP).

Advertisement

Ωστόσο, ενώ το μοντέλο της Kia κινείται σχεδιαστικά προς τη λογική του crossover, το Ioniq 2 διατηρεί τον παραδοσιακό χαρακτήρα ενός συμπαγούς hatchback.

Η σχεδίαση θα περιλαμβάνει κάθετη μάσκα, έντονες ακμές στο εμπρός και λεπτά φωτιστικά σώματα, ενώ η πλαϊνή όψη θα αναδεικνύει τη ραφιναρισμένη σιλουέτα με ελαφρά κεκλιμένη οροφή, έντονη «γραμμή ώμου» και μικρούς τροχούς με θερινά ελαστικά Hankook iON GT.

Πίσω θα υπάρχουν LED φωτιστικά σώματα, λιτή σχεδίαση στον προφυλακτήρα και ένα κάθετο πίσω παρμπρίζ.

Advertisement

Όλα δείχνουν πως έχουμε να κάνουμε με ένα ευέλικτο, προσιτό και σχεδιαστικά ενδιαφέρον EV για τις αστικές διαδρομές.

Οι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν επιβεβαιωθεί, αλλά η ύπαρξη ενός ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων και μπαταρίας 58,3 kWh είναι πολύ πιθανές, φέρνοντάς το σε ευθεία αντιπαράθεση με τα EV2 και EV3 της Kia.

Η επίσημη αποκάλυψη ενδέχεται να γίνει μέσω της παρουσίας ενός concept εντός του 2025, ενώ η έκδοση παραγωγής αναμένεται μέσα στο 2026.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Πόσοι Έλληνες βρίζουν την ώρα που οδηγούν;
Η Maserati επανασχεδιάζει την πορεία της προς το μέλλον
Ντου της Αστυνομίας σε παρκαδόρους