Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

H E-Tech 4×4 είναι η top έκδοση του Renault Rafale

Ελλάδα 23:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H E-Tech 4×4 είναι η top έκδοση του Renault Rafale

ΝΕΑ

H E-Tech 4×4 είναι η top έκδοση του Renault Rafale

ΝΕΑ

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τη νέα, plug-in υβριδική έκδοση του Rafale, με τετρακίνηση και απόδοση 300 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Πάει σχεδόν ένας χρόνος από την επίσημη παρουσίαση του νέου Renault Rafale, το οποίο τώρα αποκτάει νέα, ισχυρότερη έκδοση με plug-in υβριδικό σύστημα και τετρακίνηση. Η Renault θέλει με αυτό το σύνολο να συνδυάσει τις υψηλές επιδόσεις, με την οικονομία καυσίμου, τη σπορ συμπεριφορά και συνάμα την οικολογική της προσέγγιση.

Το νέο Rafale E-Tech 4×4 έρχεται με έναν τρικύλινδρο των 1,2 λίτρων, ο οποίος διαθέτει νέο υπερσυμπιεστή που αυξάνει την ισχύ στους 150 ίππους (ροπή στα 230 Nm) στην αρχική έκδοση E-Tech 200.

Στην κορυφαία εκδοχή του τετρακίνητου, plug-in υβριδικού Rafale, η Renault έχει τοποθετήσει τρεις ηλεκτροκινητήρες στο σύνολο οι οποίοι μαζί με τον τρικύλινδρο αποδίδουν συνδυαστικά 300 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας έχει τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα (70 ίπποι, 205 Nm), ενώ ο δεύτερος στον πίσω, αποδίδοντας 136 ίππους και 195 Nm ροπής. Από την άλλη, ο ηλεκτροκινητήρας HSG (High-voltage Starter Generator) προσθέτει 34 ίππους και 50 Nm ροπής στην συνολική ισχύ.

Σύμφωνα με τη Renault, το νέο Rafale E-Tech 4×4 ολοκληρώνει τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα, την ώρα που η αρχική έκδοση με τους 200 ίππους θέλει 8,9 για την αντίστοιχη κάλυψη απόστασης.

Ως προς τους ηλεκτροκινητήρες, τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 22 kWh, η οποία υποστηρίζει ισχύ φόρτισης 7,4 kW με τον onboad φορτιστή. Για την επαναφόρτιση της μπαταρίας από άδεια στο 80%, απαιτούνται 2 ώρες και 10 λεπτά, ενώ για να γεμίσει εντελώς χρειάζεται 2 ώρες και 55 λεπτά.

Advertisement

Την ίδια ώρα, ο ηλεκτροκινητήρας HSG εκκινεί τον τρικύλινδρο και ελέγχει τις αλλαγές ταχυτήτων στο αυτόματο multi-mode κιβώτιο.

Σχετικά με την κατανάλωση, η Renault δηλώνει πως η τυποποιημένη βάσει WLTP είναι στα μόλις 0,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα, η αντίστοιχη τιμή με άδεια τη μπαταρία δε θα ξεπεράσει τα 5,8 λίτρα.

Advertisement

Η ηλεκτρική αυτονομία είναι αισιόδοξα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ σε συνδυασμό με τον τρικύλινδρο, το νέο Rafale E-Tech 4×4 μπορεί να καλύψει 1.000 χιλιόμετρα απόστασης, πάντα βάσει των μετρήσεων της Renault.

Επίσης, η απόλυτη έκδοση του Renault Rafale θα διατεθεί και με το εξοπλιστικό πακέτο Atelier Alpine που προσφέρει αυτορρυθμιζόμενο σύστημα έξυπνης ανάρτησης με κάμερα στο επάνω μέρος του παρμπρίζ.

Ταυτόχρονα, το σύστημα τετρακίνησης 4Control Advanced παρέχει τις ρυθμίσεις Comfort, Dynamic και Sport, που είναι διαθέσιμες σε όλα τα προφίλ οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, MySense).

Advertisement

Κλείνοντας με τη σχεδίαση, το νέο Renault Rafale E-Tech 4×4 ξεχωρίζει στην έκδοση Atelier Alpine, χάρη στο χρώμα Satin Summit Blue, την πίσω αεροτομή σε απόχρωση Starry Black και τις ζάντες Chicane των 21 ιντσών.