Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

H αυτόνομη οδήγηση δεν ενδιαφέρει τη Lamborghini

  • Panos Seitanidis

Μπορεί η αυτόνομη οδήγηση να μας χτυπάει την πόρτα και να βρίσκεται σε μία από τις επόμενες… στροφές της αυτοκίνησης, όμως αυτό δεν σημαίνει πως αφορά όλες τις μάρκες. Σίγουρα, όχι τη Lamborghini!

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Η ιταλική μάρκα μπήκε από νωρίς στο παιχνίδι των hypercars (αν και η Asterion έμεινε απλά ένα εντυπωσιακό πρωτότυπο) και έκανε το ίδιο και σε ότι αφορά στα SUV με την Urus να είναι προ των πυλών. Δεν φοβάται λοιπόν να ακολουθήσει τις εξελίξεις.

Αρκεί όμως αυτές να μην εναντιώνονται σε μία βασική αρχή που διακρίνει όλα τα δημιουργήματα της Σαντ’ Άγκατα: την απόλαυση της οδήγησης. Αυτό είναι το δόγμα που στη Lamborghini τηρούν πιστά, όπως επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του στο Digital Trends ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας, Maurizio Reggiani.

«Όποιος αγοράζει μία Lamborghini, την αγοράζει για να διασκεδάζει, για να απολαμβάνει την οδήγηση. Αν λοιπόν μιλάμε για πλήρη αυτόνομη οδήγηση, νομίζω πως θα είμαστε η τελευταία εταιρεία που θα την προσφέρει», ξεκαθάρισε o Reggiani, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 67ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως η Lamborghini θα μένει πίσω σε ότι αφορά στα ηλεκτρονικά βοηθήματα όπου κάνουν πιο εύκολη την χρήση των supercars της και πιο ασφαλείς τις μετακινήσεις των πελατών της. Άλλωστε όλες αυτές οι τεχνολογίες είναι διαθέσιμες στο VW Group. Γι’ αυτό και θα τις δούμε στην Urus.

Lamborghini-Urus-Left-Rear-Angle640

«Θα έχει adaptive cruise control, lane-keeping assist, κάμερα οπισθοπορείας. Όλες οι λύσεις που περιμένει κανείς να δει σε ένα premium αυτοκίνητο, θα υπάρχουν στην Urus. Όμως αυτά απέχουν πολύ από την πλήρως αυτόνομη οδήγηση», συμπλήρωσε ο Reggiani.

Δημοφιλή στο Protothema.gr