Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό οι νέες στάσεις του Μετρό

Ελλάδα 6:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό οι νέες στάσεις του Μετρό

ΝΕΑ

Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό οι νέες στάσεις του Μετρό

ΝΕΑ

Πάνω από 340.000 επιβάτες θα χρησιμοποιούν καθημερινά το νέο τμήμα του Μετρό από Άλσος Βεΐκου προς Γουδή.

Advertisement
Advertisement

Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ανακοίνωσε ο κ. Νικόλαος Κουρέτας, Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021 αποκαλύπτοντας ότι προ ημερών υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή όσον αφορά τη Γραμμή 4, το οποίο θα χρησιμοποιούν και θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής. 

Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον,  με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022. 

Επιπλέον έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 Άλσος Βεΐκου – Πετρούπολη με προϋπολογισμό 600 εκατομμύρια ευρώ, Γουδή – Μαρούσι – Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός – Υμηττός. 

Επιπρόσθετα, η Αττικό Μετρό, όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατομμυρίων, αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατομμύρια ευρώ. 

Ο επικεφαλής της Αττικό Μετρό ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση  της Γραμμής 3 Μανιάτικα – Πειραιάς ως το καλοκαίρι του 2022. 

Τέλος, μιλώντας για το ζήτημα των αρχαίων στο σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας δήλωσε ότι: «Δε σχολιάζουμε ούτε κρίνουμε τις αποφάσεις της δικαιοσύνης» και πρόσθεσε ότι: «Είμαστε η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει». 

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εάν δεν είχε γίνει το έργο Μετρό του Πειραιά δε θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» και αναφέρθηκε στις αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις αρχαιοτήτων από το σταθμό Αγία Σοφία, καθώς και κατά τη διάρκεια των έργων στο Μετρό του Πειραιά και της Αθήνας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 50 λεπτά με το Μετρό!
Η Γραμμή 4 του Μετρό θα μειώσει κατά 60.000 τις μετακινήσεις με ΙΧ
Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023!

Advertisement
Advertisement