Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί καθυστερεί η έκδοση Camper του VW ID. Buzz;

Ελλάδα 13:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί καθυστερεί η έκδοση Camper του VW ID. Buzz;

ΝΕΑ

Γιατί καθυστερεί η έκδοση Camper του VW ID. Buzz;

ΝΕΑ

Η έκδοση «τροχόσπιτου» που περίμεναν οι φανατικοί φίλοι του ιστορικού πρώτου μοντέλου έχει μία σημαντική δυσκολία να ξεπεράσει.

Advertisement
Advertisement

Η παρουσίαση του ID. Buzz ήταν μία κίνηση με μεγάλη συμβολική σημασία για την VW. Αλλά όπως αποδείχτηκε στη μέχρι τώρα πορεία, είχε και μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον, καθώς το κοινό αγκάλιασε αυτό το πολύ όμορφο ηλεκτρικό van με τις τόσες αναφορές στις πιο αγνές ημέρες της αυτοκίνησης.

Υπάρχει όμως σε εκκρεμότητα μία ακόμα έκδοση, η οποία θα ολοκληρώσει αυτή την επιτυχία. Και είναι εκείνη που έχει συνδεθεί όσο καμία άλλη με την παρουσία της “κλούβας” της VW, η έκδοση camper, για όσους θέλουν να ζήσουν μαζί με το ID. Buzz μία περιπετειώδη ζωή κοντά στη φύση.

Όπως μαθαίνουμε το λανσάρισμα της έκδοσης ID. Buzz California έχει πάρει κάποια μικρή αναβολή, λόγω του αυξημένου βάρους του οχήματος. Κάτι που σε πολλές χώρες της Ευρώπης δημιουργεί θέματα που σχετίζονται με τους περιορισμούς και τις νομοθεσίες για την άδεια οδήγησης.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με έγκυρες γερμανικές πηγές, το ID.Buzz California θα μπορούσε να ζυγίζει κοντά ή και πάνω από τους 3,5 τόνους αν λανσαριζόταν σήμερα. Αυτό σημαίνει ότι ευθυγραμμίζεται με το όριο βάρους που ορίζεται για μια τυπική ευρωπαϊκή άδεια οδήγησης αυτοκινήτου κατηγορίας Β.

Σε περίπτωση που το μοντέλο ξεπεράσει αυτό το όριο βάρους, οι περισσότεροι Ευρωπαίοι οδηγοί θα έπρεπε να διαθέτουν επαγγελματικό δίπλωμα, που συνήθως προορίζεται για εμπορικά οχήματα όπως τα φορτηγά μεταφοράς, για να το χειριστούν νόμιμα.

Αυτή η ανησυχία που σχετίζεται με το βάρος φέρεται να οδήγησε σε καθυστέρηση της κυκλοφορίας του τροχόσπιτου, ωθώντας τη VW Commercial Vehicles να αναζητήσει λύσεις για τη μείωση του βάρους του.

Advertisement

Οι προσπάθειες για την αύξηση του μέγιστου ορίου βάρους για άδεια κατηγορίας Β στους 4,25 τόνους εξετάζονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τις αρχές του έτους, σύμφωνα με τη Γερμανική Λέσχη Αυτοκινήτου (ADAC).

Αυτή η προσαρμογή θα επέτρεπε σε οχήματα όπως το ID.Buzz California να οδηγούνται νόμιμα από απλούς Ευρωπαίους κατόχους άδειας οδήγησης.

Advertisement

Μια τέτοια αλλαγή θα μπορούσε επίσης να καταστήσει τα μεγαλύτερα EV από τις ΗΠΑ, όπως το GMC Hummer EV, προσιτά στους Ευρωπαίους οδηγούς.

Η VW πιθανότατα ενισχύει αυτή την προσπάθεια, καθώς η δημιουργία ενός ελαφρύτερου συστήματος σκηνής ή αποδοτικότερων μπαταριών για τη διατήρηση της αυτονομίας με ταυτόχρονη μείωση του βάρους θα απαιτούσε πιθανότατα σημαντικές επενδύσεις σε χρόνο, πόρους και τεχνογνωσία μηχανικών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Το Volkswagen ID. Buzz και το τεστ ταράνδου (+ video)
Δοκιμή: VW ID. Buzz
Στο Amelia Island είδαμε μερικές από τις πιο όμορφες «κλούβες» της VW

Advertisement