Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί η Tesla εγκαταλείπει τα καταστήματα και στρέφεται στις e-πωλήσεις

Ελλάδα 3:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Γιατί η Tesla εγκαταλείπει τα καταστήματα και στρέφεται στις e-πωλήσεις

ΝΕΑ

Γιατί η Tesla εγκαταλείπει τα καταστήματα και στρέφεται στις e-πωλήσεις

ΝΕΑ

Στις διαδικτυακές πωλήσεις θα επικεντρωθεί η Tesla εγκαταλείποντας τα παραδοσιακά καταστήματα με στόχο να μειώσει τις τιμές.

Advertisement
Advertisement

Μια αυτοκινητοβιομηχανία που παράγει hitech μοντέλα δεν θα μπορούσε να μην στραφεί στο Διαδίκτυο για να διαθέσει τα προϊόντα της.

Έτσι λοιπόν η Tesla ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει σε μεγάλο βαθμό τα καταστήματα και στρέφεται στις online πωλήσεις.

Advertisement
Advertisement

Η μετατόπιση της στρατηγικής στις πωλήσεις λιανικής αποφασίστηκε καθώς ο κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων προσπαθεί να μειώσει περαιτέρω τις τιμές διάθεσης των ηλεκτρικών μοντέλων της. Μάλιστα η Τesla έχει ανακοινώσει σχέδια να διαθέσει το Model 3 στην αγορά έναντι 35.000 δολαρίων.

«Κατά τους επόμενους μήνες, θα κλείσουμε πολλά από τα καταστήματά μας, και θα διατηρήσουμε ένα μικρό αριθμό καταστημάτων που έχουν υψηλή επισκεψιμότητα και θα παραμείνουν ως βιτρίνες και κέντρα πληροφορίων Tesla» ξεκαθάρισε η εταιρεία.

Η μετατόπιση της εταιρείας στις online πωλήσεις σε συνδυασμό και με άλλες συνεχιζόμενες βελτιώσεις μείωσης του κόστους θα επιτρέψει στην Tesla να μειώσει τις τιμές κατά περίπου 6% με αποτέλεσμα οι τιμές να πέσουν κατά 3.000 δολάρια.

Advertisement

Πολλά από τα περίπου 120 καταστήματα της Tesla βρίσκονται σε εμπορικά κέντρα και σε αντίθεση με την παραδοσιακές αντιπροσωπείες αυτοκινήτων, τα καταστήματά της είναι μικρά και δεν διαθέτουν κέντρο εξυπηρέτησης και τμήμα χρηματοοικονομικών και ασφαλιστικών υπηρεσιών. Τα καταστήματα χρησιμεύουν ως βιτρίνες αυτοκινήτων, κέντρα πληροφοριών και θέσεις δοκιμών. Τα νέα οχήματα συνήθως παραγγέλλονται στο Διαδίκτυο.

«Τώρα μπορείτε να αγοράσετε ένα Tesla στη Βόρεια Αμερική μέσω του τηλεφώνου σας σε περίπου 1 λεπτό και αυτή η δυνατότητα σύντομα θα επεκταθεί παγκοσμίως», ανέφερε η εταιρεία.

Advertisement

Όσον αφορά στους καταναλωτές η εταιρεία θα προσφέρει τα μοντέλα της στους καταναλωτές για μία εβδομάδα με τα οποία θα μπορούν να διανύουν έως και 1.000 μίλια και με αυτό τον τρόπο εκτιμούν πως θα αυξήσουν τις πωλήσεις τους ακόμη και αν καταργήσουν τα παραδοσιακά καταστήματα.

Με αυτή τη γενναιόδωρη πολιτική και την υπόσχεση της επέκτασης των online υπηρεσιών, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla Elon Musk εκτιμά ότι θα εξαλείψει το παραδοσιακό δίκτυο λιανικής.