ΝΕΑ

Γιατί η Porsche έκανε υβριδική τη νέα 911;

Ελλάδα 5:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί η Porsche έκανε υβριδική τη νέα 911;

ΝΕΑ

Γιατί η Porsche έκανε υβριδική τη νέα 911;

ΝΕΑ

Η γερμανική εταιρεία είχε μία σειρά από σημαντικούς λόγους που την έκαναν να επιλέξει υβριδικό σύστημα πρόωσης για το εμβληματικό της μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

Όπως έγινε πρόσφατα παγκοσμίως γνωστό, ακόμα «ένα κάστρο έπεσε». Φυσικά, αναφερόμαστε στην καινούρια Porsche 911, η οποία μόλις δέχθηκε την μεγαλύτερή της αλλαγή μετά το 1997, όταν την είχαμε δει για πρώτη φορά με υδρόψυκτο κινητήρα.

Η 911 GTS T-Hybrid στέκεται στο επίκεντρο της γενιάς 992.2 του μοντέλου. Ωστόσο, γεννά πολλά ερωτήματα, καθότι αρκετοί παραξενεύτηκαν με τη μετάβαση σε υβριδικό σύστημα κίνησης.

Η ταχύτερη και ευκολότερη απάντηση έχει να κάνει με την απόδοση. Η νέα 911 διαθέτει έναν επίπεδο εξακύλινδρο twin-turbo των 3,0 λίτρων που συνδυάζεται με υβριδική υποβοήθηση και ηλεκτρικό turbo.

Advertisement
Advertisement

Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 581 ίππους και 570 Nm ροπής, δηλαδή 61 παραπάνω από το απερχόμενο μοντέλο. Κάτι που γίνεται εμφανές και στις επιδόσεις, αφού η 911 GTS T-Hybrid ολοκληρώνει το sprint των 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,0 δευτερόλεπτα.

Όμως, η απόφαση κρύβει περισσότερους και ίσως σημαντικότερους λόγους από τα βελτιωμένα νούμερα. Ο εκπρόσωπος της Porsche ΗΠΑ, Frank Wiesmann μίλησε στο Carscoops, επεξηγώντας το γιατί.

Ξεκίνησε, λέγοντας για τις εκπομπές ρύπων, πριν μιλήσει για τη διατήρηση του χαρακτήρα της 911: «Οι κύριοι στόχοι του συστήματος T-Hybrid είναι να συμμορφωθούμε με τα μελλοντικά στάνταρ ως προς τις εκπομπές ρύπων, βελτιώνοντας παράλληλα την απόκριση του κινητήρα και την απόδοση.

Advertisement

«Ταυτόχρονα, διατηρήσαμε το βάρος της 911 σε παρόμοια στάθμη με το απερχόμενο μοντέλο, ώστε να διατηρηθεί η ευκινησία, η ισορροπία και η αίσθηση του αυτοκινήτου» εξηγεί ο Wiesmann, συνεχίζοντας σχετικά με το γιατί δεν πήγαν σε διάταξη plug-in hybrid:

«Συγκριτικά με τα συμβατικά plug-in υβριδικά συστήματα, αυτό της νέας GTS διαθέτει μία μικρή και πολύ ελαφρύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,9 kWh και 400 V.

Advertisement

«Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει η δυνατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Επιτηδευμένα λοιπόν, δεν υπάρχει πολύ hardware και πετυχαίνουμε το ωφέλιμο βάρος.

«Η ενέργειά της μικρής μπαταρίας αξιοποιείται κυρίως υπέρ της απόδοσης, αφού ο ηλεκτροκινητήρας είναι προσαρμοσμένος πάνω στο κιβώτιο PDK και στο ηλεκτρικό turbo» τόνισε ο εκπρόσωπος της Porsche ΗΠΑ.