Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Χάλασε η συνεργασία του… αιώνα

Ελλάδα 1:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Χάλασε η συνεργασία του… αιώνα

ΝΕΑ

Χάλασε η συνεργασία του… αιώνα

ΝΕΑ

Οι δύο μεγαλύτερες ευρωπαϊκές εταιρείες δεν τα βρήκαν για το πως θα αντιμετωπίσουν την εισβολή των Κινέζων.

Advertisement
Advertisement

Η Volkswagen τερμάτισε τις συζητήσεις με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής ηλεκτρικής έκδοσης του Twingo. Η αποτυχία επίτευξης συμφωνίας σημαίνει ότι η VW ίσως χρειαστεί να συνεχίσει ανεξάρτητα την ανάπτυξη του δικού της προσιτού EV.

Εν τω μεταξύ, η Renault θα προχωρήσει με τα σχέδιά της να σχεδιάσει και να λανσάρει το δικό της ηλεκτρικό Twingo, το οποίο αναμένεται να βγει στην αγορά το 2026.

Το τμήμα EV της Renault, Ampere, και ένας εκπρόσωπος της VW αρνήθηκαν να σχολιάσουν τις λεπτομέρειες των συνομιλιών.

Advertisement
Advertisement

Ωστόσο, η VW δήλωσε ότι εξακολουθεί να διερευνά επιλογές για την παραγωγή χαμηλού κόστους ηλεκτρικά.

Και οι δύο εταιρείες αρχικά ήλπιζαν ότι η συνεργασία θα μείωνε το υψηλό κόστος που συνδέεται με την ανάπτυξη προσιτών ηλεκτρικών, μια σημαντική πρόκληση για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που αντιμετωπίζουν τον ανταγωνισμό από φθηνότερα κινεζικά μοντέλα.

Παρά τις πολύμηνες διαπραγματεύσεις, οι εταιρείες δεν κατάφεραν να φτάσουν σε συμφωνία.

Advertisement

Μια άλλη πηγή ανέφερε ότι σχεδόν επετεύχθη συμφωνία, αλλά η VW αποφάσισε τελικά να ακολουθήσει το δικό της δρόμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault, Luca de Meo, είχε επιβεβαιώσει στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης τον Φεβρουάριο ότι η εταιρεία βρισκόταν σε συζητήσεις με τη VW και άλλους πιθανούς εταίρους για την ανάπτυξη ενός χαμηλού κόστους ηλεκτρικού μίνι αυτοκινήτου με μπαταρία για την Ευρώπη.

Advertisement

Ο de Meo τόνισε ότι η Renault θα συνεχίσει το έργο Twingo, με ή χωρίς συνεργάτη.

Η Renault στοχεύει να λανσάρει το νέο πλήρως ηλεκτρικό Twingo μέχρι το 2026, στοχεύοντας σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.

Αντίστοιχα, ο CEO της μάρκας VW, Thomas Schaefer, έχει εκφράσει ότι είναι ανοιχτός σε συνεργασίες που θα βοηθήσουν στη μείωση της λιανικής τιμής ενός νέου μικρού EV κάτω από τα 20.000 ευρώ.

Advertisement

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται πιέσεις να παρουσιάσει προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες για να ανταγωνιστεί τους Κινέζους κατασκευαστές που στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά με φθηνά ηλεκτρικά.