Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Έτσι θα είναι οι αντικαταστάτες των MiTo και Giulietta;

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Η Alfa Romeo δεν κατείχε το καλύτερο κομμάτι της τύχης με τα hatchback, ωστόσο, πιστεύουμε πως το έκανε προκειμένου να επιστρέψουν δυναμικά οι MiTo και Giulietta. Το styling είναι το ένα σκέλος του τι σημαίνει ένα καλό ιταλικό αυτοκίνητο, το άλλο είναι ο σπορ χαρακτήρας.

 

Η σημερινή Giulietta βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στην παραγωγή αναμένοντας εναγωνίως ένα αντάξιο αντικαταστάτη. Ο Harry Metcalfe οδήγησε πρόσφατα την καυτή έκδοση της που είδαμε πριν από πολλά χρόνια και επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά πως είναι ακόμη πιο ευχάριστη από το Golf GTI. Οι Ιταλοί ήταν πάντα πολύ καλοί στο σχεδιασμό αυτοκινήτων, επομένως αυτά τα δύο hatchback εξακολουθούν να είναι όμορφα μέχρι και σήμερα. Το σχήμα των στρογγυλών πίσω φώτων είναι εικονικό, ενώ η μάσκα σχήματος ράμφους είναι εξίσου έντονη με αυτή της Stelvio QV.

Μια αναβίωση των hatchback της Alfa Romeo είναι ένα από τα βασικά πράγματα που προσβλέπουν στην συγχώνευση με τον όμιλο PSA. Η Peugeot δεν ήταν γνωστή για την τεχνολογία των κινητήρων της στο παρελθόν, αλλά με τους κανονισμούς να πιέζουν όλους στη μείωση των εκπομπών, συγκαταλέγεται πλέον μεταξύ των ηγετών της αγοράς, ειδικά στους πετρελαιοκινητήρες. Επιπλέον, άλλες διαδεδομένες τεχνολογίες της Peugeot είναι οι οθόνες που χρησιμοποιούνται στην καμπίνα, τα υδραυλικά bump stops στην ανάρτηση, αλλά και οι μπαταρίες στα μοντέλα PHEV και EV. Από την άλλη πλευρά, η Fiat-Chrysler δεν τα πάει καλά με την ηλεκτροδότηση. Το 500e δεν πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και δεν έχουμε ξανακούσει νέα για το plug-in Jeep Renegade από τις αρχές του έτους.

Ότι και να εικάζουμε αυτή τη στιγμή, το μόνο σίγουρο είναι πως η εξέλιξη μιας νέας MiTo ή της νέας Giulietta δεν έχει ακόμη εγκριθεί επίσημα. Αντίθετα, σχεδιαστές όπως ο Rafael Corazza έχουν πιάσει δουλειά για το πως μπορεί να απεικονίζονται αυτά τα μοντέλα που θα έρθουν στο μέλλον. Η απόδοση του είναι όντως πολύ ελκυστική. Ενώ η εμπρόσθια όψη προκαλεί αναμνήσεις μιας όμορφης εποχής για τις Alfa, η πίσω όψη τελικά είναι ακόμη καλύτερη. Εδώ υιοθετούνται οι τάσεις της Mazda και συγκεκριμένα το στιλ του Vanquish Zagato, με τα δύο βασικά “δάκρυα” τα οποία συνδέονται με μια πτυχή.

Δημοφιλή στο Protothema.gr