Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτσι θα έδειχνε σήμερα το Honda CR-X

Ελλάδα 11:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτσι θα έδειχνε σήμερα το Honda CR-X

ΝΕΑ

Έτσι θα έδειχνε σήμερα το Honda CR-X

ΝΕΑ

Ένα ποθητό μοντέλο που εξαφανίστηκε και θεωρείται απίθανο να επιστρέψει στην ενεργό δράση, ήταν αναμφισβήτητα το Honda CRX. Τι πιθανότητες υπάρχουν να το δούμε προσεχώς σε μια σύγχρονη μορφή να κυκλοφορεί στους δρόμους;

Advertisement
Advertisement

Η παραγωγή του τερματίστηκε το 1991 και το ίδιο αντικαταστάθηκε από το άσημο Honda del Sol, αν και μια ανεπίσημη απόδοση από τον σχεδιαστή Rain Prisk αποκαλύπτει πως θα έμοιαζε σήμερα ο πιθανός διάδοχός του.

Η απόδοση βασίστηκε στο γνωστό μας CR-Z που πωλήθηκε από το 2010 έως το 2016 και το οποίο ήταν ότι πιο κοντά στο CRX.
Ωστόσο, ο Prisk προσέδωσε στην απόδοσή του αρκετές πινελιές από το πάλαι ποτέ CRX που σίγουρα το βοηθούν να ξεχωρίζει από το CR-Z.

Tο μικρό coupe που βλέπουμε εδώ υιοθετεί μεγάλα παράθυρα στο πίσω τμήμα του, τα οποία βοηθούν στο χτίσιμο της σπορ εικόνας αποτίοντας παράλληλα φόρο τιμής στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες του αειθαλούς και αλησμόνητου CRX.

Advertisement
Advertisement

Το κεκλιμένο καπό εκτείνεται μέχρι το πάνω τμήμα του πρόσθιου επιθετικού προφυλακτήρα, με το κατακόκκινο έμβλημα της Honda που προκαλεί μεμιάς το πιστό κοινό της φίρμας.

Οι προβολείς με τις λεπτές σχισμές ωθούνται στις άκρες της μπροστινής όψης προσθέτοντας πόντους στην κομψή εμφάνιση του μικρού σπορ αυτοκινήτου.
Στο προφίλ τώρα, ένα νεύρο διατρέχει το αμάξωμα από τη μια άκρη στην άλλη, κάτω από τη λαβή της πόρτας και πάνω από τα πίσω φτερά, προσθέτοντας επιπλέον στυλ στο συμπαγές μοντέλο της Honda.

Advertisement

Η πιθανότητα η Honda να αναστήσει ένα τέτοιο μοντέλο σύντομα είναι σχεδόν μηδενική. Μικρά, διθέσια coupe δεν τραβούν το εμπορικό ενδιαφέρον σήμερα, όπου οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στα crossover.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη απόδοση αποδεικνύει πως ένα σύγχρονο διθέσιο Honda θα μπορούσε σίγουρα να φιγουράρει στις βιτρίνες της.
Για την ιστορία, να θυμίσουμε πως το CR-X ήταν μικρό, προσιτό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό στην οδήγηση, ενώ, παράλληλα είχε αποδειχθεί και ανθεκτικό στη σκληρή χρήση.

Advertisement

Τα θετικά γνωρίσματα του CRX δεν προσελκύουν πλέον τους καταναλωτές, οι οποίοι επιλέγουν τη χρηστικότητα και τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων σε σχέση με τη διασκέδαση κατά την οδήγηση και την εν γένει προσωπικότητα. Δυστυχώς…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Είναι αυτό το νέο Honda Transalp;
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη & Honda: Χορηγία αθλητών
Το Honda Aerocivic καταναλώνει μόλις 2,4 lt/100 km (+video)

 

Advertisement