Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To επόμενο Dacia Duster θα είναι και 7θέσιο

Ελλάδα 2:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To επόμενο Dacia Duster θα είναι και 7θέσιο

ΝΕΑ

To επόμενο Dacia Duster θα είναι και 7θέσιο

ΝΕΑ

Η Dacia θα μας παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Duster στα τέλη του 2017. To νέο μοντέλο θα αναβαθμιστεί σημαντικά, θα αποκτήσει πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση και πιθανότατα θα διατεθεί και σε 7θέσια έκδοση.

Advertisement
Advertisement

Eπιμέλεια: Κώστας Φούζας

Η αναβίωση της Dacia από τη Renault ήταν χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο πετυχημένα projects των τελευταίων ετών, που είδαμε στο πεδίο της αυτοκίνησης. Με βασικό χαρακτηριστικό το πολύ καλό Value For Money, τα μοντέλα της ρουμάνικης εταιρείας κατάφεραν να εδραιωθούν στο καταναλωτικό κοινό, αλλά και να σημειώσουν σημαντικά νούμερα πωλήσεων. Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της εταιρείας αυτή τη στιγμή, το Duster, μετρά 7 χρόνια στην αγορά και ετοιμάζεται να περάσει στη δεύτερή του γενιά.

Η Dacia έχε προγραμματίσει το λανσάρισμά του προς τα τέλη του 2017 και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα είναι εντελώς διαφορετικό σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Στον τομέα της σχεδίασης περιμένουμε μια πιο δυναμική εμφάνιση, η οποία θα καθορίσει και τη μελλοντική σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Από την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα που έχουμε στη διάθεσή μας, βλέπουμε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα υιοθετηθεί μια πιο επιβλητική εμπρόσθια μάσκα και ένα πιο μυώδες αμάξωμα.

Advertisement
Advertisement

Το νέο Duster θα βασιστεί πάνω σε νέα πλατφόρμα, την CMF, που χρησιμοποιείται από μοντέλα Renault & Nissan, ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει και 7θέσια έκδοσή του, πιθανότατα με την ονομασία «Grand Duster». Ειδικά για αυτή την έκδοση, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στους χώρους και την πρακτικότητα του εσωτερικού, καθώς περιμένουμε χώρο αποσκευών στα 600 λίτρα με αναδίπλωση της 3ης σειράς καθισμάτων. Σημαντική αναβάθμιση θα γίνει και στον τομέα της ποιότητας, με τα σκληρά πλαστικά να παραμένουν, προκειμένου να διατηρηθεί το κόστος σε χαμηλά επίπεδα και κατ’ επέκταση να παραμείνει ο Value For Money χαρακτήρας.

Στο πεδίο των κινητήρων, ο 1,2 ΤCe με τους 125 ίππους, αλλά και ο πετρελαιοκινητήρας 1,5 dCi με τα 110 άλογα, θα παραμείνουν στη γκάμα της δεύτερης γενιάς του μοντέλου. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να δούμε στη βάση των βενζινοκινητήρων τον 0,9 TCe με απόδοση περίπου στα 100 άλογα. Τέλος, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε 2κίνητες και 4κίνητες version, με κάποιες από αυτές να εξοπλίζονται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (δείτε εδώ την οδηγική μας εμπειρία από το εν λόγω κιβώτιο).

 

Advertisement