Επιστροφή στη βενζίνη και για την Cadillac
ΝΕΑ
Η αμερικανική μάρκα βάζει στον πάγο τις υποσχέσεις της για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας, διατηρώντας εν ζωή τον θερμικό κινητήρα.
Σε μια αλλαγή πορείας που κανείς δεν περίμενε, η Cadillac αποφασίζει να μην εγκαταλείψει εντελώς τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρότι φιλοδοξεί να ηγηθεί της ηλεκτρικής μετάβασης για λογαριασμό της General Motors.
WHAT CAR
Η αμερικανική φίρμα σχεδιάζει την πλήρη ανανέωση του XT5 -ενός μοντέλου-πυλώνα της γκάμας της- το 2027, και μάλιστα με θερμικό κινητήρα. Η παραγωγή του ανανεωμένου SUV θα γίνεται στο εργοστάσιο της GM στο Spring Hill, Tennessee.
Η πληροφορία αποκαλύφθηκε από εσωτερικό υπόμνημα της GM προς το τοπικό συνδικάτο UAW, το οποίο έφερε στη δημοσιότητα η εφημερίδα Detroit Free Press.
Η GM επιβεβαίωσε την αυθεντικότητα του εγγράφου, βάζοντας τέλος στις φήμες περί πλήρους εξηλεκτρισμού της Cadillac.
Το XT5, που βρίσκεται στην αγορά από το 2017 και ανανεώθηκε ελαφρώς το 2020, αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικό στο χρόνο.

Παρά την ηλικία του, οι πωλήσεις του αυξήθηκαν κατά 4,6% το πρώτο εξάμηνο του 2025, φτάνοντας τις 12.727 μονάδες. Πρόκειται για το δεύτερο πιο εμπορικό μοντέλο της Cadillac μετά το Escalade.
Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου η στρατηγική εξηλεκτρισμού του ομίλου GM αντιμετωπίζει προκλήσεις και αβεβαιότητες.
Αν και η Cadillac έχει λανσάρει αρκετά ηλεκτρικά μοντέλα -με κυριότερο το Lyriq- φαίνεται πως ο παραδοσιακός κινητήρας παραμένει απαραίτητος για τη διατήρηση της εμπορικής δυναμικής.
Ακόμα δεν είναι σαφές τι μορφή θα έχει το ανανεωμένο XT5. Ίσως πρόκειται για έναν σχεδιαστικό και τεχνολογικό εκσυγχρονισμό εσωτερικά και εξωτερικά, χωρίς σημαντικές αλλαγές στην πλατφόρμα. Δεν αποκλείεται επίσης να υιοθετήσει υβριδική τεχνολογία, ακολουθώντας το παράδειγμα του ανταγωνισμού.
Πολλοί εικάζουν ότι η Cadillac θα δανειστεί το σχεδιασμό του κινεζικού XT5, ο οποίος διαθέτει πιο φρέσκια και μοντέρνα αισθητική. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει προβεί ακόμα σε επίσημες δηλώσεις για την τελική μορφή του αυτοκινήτου.
Το μόνο σίγουρο είναι πως σε μια εποχή που τα SUV XT4 και XT6 φεύγουν από τη γκάμα για να κάνουν χώρο σε ηλεκτρικά μοντέλα, η παραμονή του XT5 -και μάλιστα με κινητήρα βενζίνης- δείχνει πως η Cadillac παραμένει ευέλικτη και πρόθυμη να προσαρμόσει την πορεία της στις απαιτήσεις της αγοράς.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:
Ποια αυτοκίνητα μας κάνουν να χαμογελάμε;
Cadillac Optiq-V: Οι 525 ίπποι μένουν εκτός Ευρώπης
Είναι η πραγματική τιμή του iPhone 10 δολάρια;