Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Dacia Bigster
ΝΕΑ
Η Dacia παρουσίασε το Bigster, το νέο (και πολυαναμενόμενο) SUV μοντέλο της το οποίο εισαγάγει την εταιρεία σε μια καινούργια κατηγορία γι’ αυτή.
Η ιστορία της Dacia συνεχίζεται και επεκτείνεται και μάλιστα με πολλές αξιώσεις. Το καινούργιο Bigster είναι αυτό που θα αναλάβει έναν σημαντικό ρόλο, να βάλει την εταιρεία σε ένα άγνωστό της και έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον.
WHAT CAR
Ένα περιβάλλον στο οποίο δεν έχει εμπειρία και αντιπροσώπευση ως τώρα. Ωστόσο, οι άνθρωποι της Dacia έχουν την πείρα και ξέρουν τι πρέπει να κάνουν ώστε να συνεχίσουν να διακρίνονται.
Το ολοκαίνουργιο Bigster ανήκει στην κατηγορία C- SUV. Το αμάξωμά του έχει το πρόσφατο στυλ της εταιρείας και δείχνει δυναμικό, ανθεκτικό και ευρύχωρο.

Ο Ντενί Λε Βοτ, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Από την ανακοίνωση του προγράμματος Renaulution, το 2021, ανανεώσαμε πλήρως τη μάρκα με τη Νέα Ταυτότητα: Nέα χρώματα, νέο λογότυπο, νέα κατεύθυνση, νέες εκθέσεις.
»Παράλληλα, παραμένοντας πιστοί σε εμάς τους ίδιους, κάναμε την Dacia πιο επιθυμητή και φιλόδοξη από ποτέ, διατηρώντας παράλληλα την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Σήμερα, με το Bigster, η Dacia ανταποκρίνεται περισσότερο από ποτέ στις προσδοκίες των πελατών της κατηγορίας C».

To αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B. Η σχεδίαση του αμαξώματός του διακρίνεται από το συμπαγές, κάθετο μπροστινό μέρος, που είναι τυπικό για SUV. Η μάσκα του ακολουθεί πιστά το πρόσφατο στυλ της Dacia και φέρει το νέο έμβλημα «Dacia link» στο κέντρο. Το ανάγλυφο, οριζόντιο καπό σχεδιάστηκε για να δίνει στον οδηγό καλή ορατότητα του δρόμου.
Τα χαρακτηριστικά LED φώτα, εμπρός και πίσω, η διχρωμία στο αμάξωμα καθώς και οι ιδιαίτερης σχεδίασης τροχοί του, που μπορούν να είναι διάστασης από 17 έως 19 ιντσών, συνιστούν ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον αισθητικό αποτέλεσμα το οποίο θυμίζει έντονα αυτό του καινούργιου Duster.

Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου, η ευρυχωρία και η πρακτικότητα είναι τα βασικά πλεονεκτήματά του. Η σχεδίαση στο ταμπλό ενισχύει τον δυναμικό χαρακτήρα του και δίνει την αίσθηση ενός στιβαρού οχήματος.
Οι δύο οθόνες, τόσο στον πίνακα οργάνων 7,0 ιντσών όσο και η αφής 10,1 ιντσών στο κέντρο της κονσόλα,, κάνουν το καινούργιο SUV να είναι σύγχρονο και σε αυτόν τον τομέα.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ρουμανική εταιρεία, το καινούργιο μοντέλο έχει καλό επίπεδο κατασκευής και εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων, υπάρχει καλύτερη ηχομόνωση, διζωνικός κλιματισμός, πανοραμική οροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, καθώς και σύστημα πολυμέσων με έξι ηχεία και ήχο Arkamys 3D. Επίσης, διαθέτει και το έξυπνο πρακτικό σύστημα YouClip.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ρουμανική εταιρεία, το καινούργιο μοντέλο έχει καλό επίπεδο κατασκευής και εξοπλισμού. Μεταξύ άλλων, υπάρχει καλύτερη ηχομόνωση, διζωνικός κλιματισμός, πανοραμική οροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, καθώς και σύστημα πολυμέσων με έξι ηχεία και ήχο Arkamys 3D. Επίσης, διαθέτει και το έξυπνο και πρακτικό σύστημα YouClip.

Το πορτμπαγκάζ είναι μεγάλο, διαθέτει αποσπώμενες μπάρες για να διαχωρίζεται ο όγκος του και υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί περισσότερο η χωρητικότητά του καθώς οι πλάτες του πίσω καθίσματος αναδιπλώνονται σε αναλογία 40:20:40.
Όπως έχει ανακοινώσει η Dacia, το καινούργιο Bigster θα διατίθεται με τον καινούργιο 1.2 TCe 140 ο οποίος διαθέτει ήπια υβριδικό σύστημα 48V και μπαταρίες 0,8 kWh. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ. (WLTP) και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 129 γραμ./χλμ.

Εκτός αυτού, θα πωλείται και με τον 1.2 TCe ECO-G 140 που είναι διπλού καυσίμου (υγραέριο κίνησης, αμόλυβδη βενζίνη). Αυτός, διαθέτει, επίσης, ήπια υβριδικό σύστημα 48V και μπαταρίες 0,8 kWh και η συνολική χωρητικότητα των δύο ντεπόζιτών του φτάνει τα 99 λίτρα. Έτσι, η μέγιστη τυποποιημένη συνδυαζόμενη αυτονομία του (κατά WLTP) φτάνει τα 1.450 χλμ.
Επιπλέον, θα διατίθεται με τον Hybrid 155 ο οποίος έχει υβριδικό σύστημα. Βασίζεται στον Hybrid 140 αλλά είναι πιο αποδοτικός τόσο σε ό,τι αφορά στη μέγιστη ισχύ του (155 ίπποι) και στη μέγιστη ροπή του (170 Nm).

Τέλος, το Bigster 4×4 θα διαθέτει τον 1.2 TCe 130 ο οποίος, επίσης, έχει σύστημα 48V και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Όπως ανακοινώθηκε, η παγκόσμια παρουσίαση του νέου μοντέλου θα γίνει στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού (14-20 Οκτωβρίου).