Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η νέα Mercedes GLB

  • Σπύρος Χώτος (sh@newsauto.gr)

Εν όψει του επίσημου ντεμπούτου της στα τέλη της χρονιάς, η Mercedes παρουσιάζει σε πρωτότυπη μορφή στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σανγκάης τη νέα GLB.

Η GLB θα είναι το μικρότερο SUV της Mercedes και όταν βγει στην παραγωγή προς τα τέλη του έτους, θα τοποθετηθεί στη γκάμα δίπλα από τη νέα γενιά της crossover GLA –αναμένεται το 2020– ως ισότιμο μέλος της οικογένειας compact μοντέλων της γερμανικής μάρκας.

Ωστόσο, εάν λάβουμε υπόψιν τις διαστάσεις του πρωτότυπου (π.χ. μήκος 4,634 μέτρα) και με το δεδομένο ότι είναι και 7θέσιο με 3 σειρές καθισμάτων, μάλλον φαίνεται ότι έχουμε να κάνουμε περισσότερο με ένα μοντέλο στις διαστάσεις της μεσαίας GLC, παρά με ένα compact SUV.

Σε αυτό το κλίμα άλλωστε η ίδια η Mercedes τονίζει ότι η GLB θα τοποθετηθεί στη γκάμα κάπου μεταξύ της GLA και της GLC και πλέον, αναμένουμε αργότερα μέσα στη χρονιά την αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής για να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Μέχρι τότε, με βάση την Concept GLB που παρουσιάζεται στη Σανγκάη, βλέπουμε ότι σχεδιαστικά το νέο μοντέλο έχει ένα ξεκάθαρο SUV design έναντι των crossover, σε ένα τετραγωνισμένο αμάξωμα που ενσωματώνει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, εντελώς κάθετο πίσω τμήμα με μακρόστενα φώτα, αλλά και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Στο εσωτερικό της, όπως προείπαμε η πρωτότυπη GLB μπορεί να μεταφέρει έως και 7 επιβάτες σε 3 σειρές καθισμάτων, με τη μεσαία σειρά να σύρεται σε μια απόσταση 140 χλστ. (κατά 90 χλστ. εμπρός και κατά 50 χλστ. πίσω), για να διαμορφώσει ανάλογα το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών ή το πορτ-μπαγκάζ στην 5θέσια διάταξη.

Σχεδιαστικά, το ταμπλό έχει πολλά κοινά με αυτό της νέας A-Class, υιοθετώντας την ίδια διάταξη με τις δύο μεγάλες οθόνες για τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων MBUX. Παράλληλα, όντας πρωτότυπη, η GLB στο εσωτερικό της «ντύνεται» με ειδικά ακριβά δέρματα που δίνουν μια έξτρα νότα πολυτέλειας.

Ως προς τον κινητήρα της, αυτός είναι ο 2λιτρος turbo 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 224 ίππων ισχύος και 350 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης 4Matic, που έχει και δυνατότητα κλειδώματος της ροπής στο 50:50 μεταξύ των δύο αξόνων όταν το mode Off-Road επιλεγεί.

Φυσικά, στο μοντέλο παραγωγής αναμένουμε και μικρότερα μοτέρ, αλλά και εκδόσεις με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς.

Δημοφιλή στο Protothema.gr