Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Toyota RAV4: Για όσους τα θέλουν όλα

Ελλάδα 12:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Toyota RAV4: Για όσους τα θέλουν όλα

ΝΕΑ

Toyota RAV4: Για όσους τα θέλουν όλα

ΝΕΑ

Το μοντέλο στο οποίο η αυτοκίνηση «χρωστάει» την δημοτικότητα των SUV, είναι αυτό που δημιούργησε και την κατηγορία. Τώρα το νέο Toyota RAV4, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, είναι εδώ σε νέες ενδιαφέρουσες εκδόσεις για να ταιριάζει σε κάθε ανάγκη.

Advertisement
Advertisement

Η επιστροφή του μοντέλου που δημιούργησε στην πραγματικότητα την κατηγορία των SUV, έχει γίνει με τρόπο εμφατικό. Το νέο Toyota RAV4 είναι εδώ, πλήρες εξοπλισμού και με εκδόσεις που δεν αφήνουν  κανέναν ασυγκίνητο. Υβριδικό, τετρακίνητο, με νέα εμφάνιση και φυσικά όλη την σύγχρονη τεχνολογία, για την ασφάλεια και την διασκέδαση στο εσωτερικό του. Αυτός που οδηγεί κυρίως σε πόλη το απολαμβάνει με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας από 27.700€, ενώ ο οδηγός που επιθυμεί εξηλεκτρισμένη λύση μπορεί να αποκτήσει Full Power Hybrid  RAV4 με αυτόματο κιβώτιο από 36.100€ με 218hp και κατανάλωση μόλις 4,4 λτ/100χλμ.). Τέλος, ο οδηγός που αναζητεί την περιπέτεια μπορεί να επιλέξει RAVAWD Adventure με υπερπλήρη εξοπλισμό και πανοραμική οροφή, είτε με συμβατικό κινητήρα, είτε σε Full Power Hybrid. Παρά την προηγούμενη επιτυχία του μοντέλου, το νέο RAV4 σχεδιάστηκε όχι μόνο πάνω σε ένα λευκό κομμάτι χαρτί αλλά και πάνω σε νέα πλατφόρμα. Είναι μάλιστα το πρώτο SUV της εταιρίας που δημιουργείται στην πλατφόρμα TNGA (με κωδικό GA-K). Χάρη σε αυτήν, το νέο RAV4 έχει το κέντρο βάρους του πολύ πιο χαμηλά (και ενώ ενώ το κέντρο βάρους χαμηλώνει σε σχέσημε το παρελθόν, η απόσταση από το έδαφος μεγαλώνει με 19,5 εκατοστά εμπρός και 19,0 εκ.  πίσω, που βοηθούν ιδιαίτερα στο πραγματικά υπερεξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης AWD), 57% πιο άκαμπτο αμάξωμα και ιδανική κατανομή βάρους ανά άξονα (51-49 εμπρός-πίσω).

Advertisement
Advertisement

Είναι λοιπόν απόλυτα δικαιολογημένο το ότι η Toyota λέει πως το νέο RAV4, δεν προσφέρει μόνο μια καλύτερη και πιο sportive οδική συμπεριφορά, άνεση η οποία είναι σε κορυφαίο επίπεδο, αλλά και ένα ευρύχωρο εσωτερικό με κορυφαίο για την κατηγορία χώρο φόρτωσης (580 λίτρα VDA με τα καθίσματα στη θέση τους). Φυσικά η νέα πλατφόρμα έδωσε στους σχεδιαστές την ελευθερία να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό σχέδιο με χαμηλότερη γραμμή οροφής και υψηλότερη απόσταση από το έδαφος. Χαρακτηριστικό είναι το πολυγωνικό σχήμα, το οποίο εκφράζει αντοχή και συνοχή, ενώ τα στοιχεία για τη δημιουργία αυτής της εντύπωσης είναι η αύξηση της απόστασης από το έδαφος χάρη στους τροχούς μεγάλης διαμέτρου. Το νέο RAV4 είναι πραγματικά μεταμορφωμένο και σε όψη και εμφανίζεται εξαιρετικά στιβαρό και έτοιμο για δράση

Η καμπίνα χαρακτηρίζεται από την, κλασσική για Toyota, υψηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών τις επιφάνειες Soft-touch, συμπεριλαμβανομένων του ταμπλό και τα πάνελ στις πόρτες. Επιπλέον υπάρχει μία συνέπεια στα μοτίβα, υφές, χρώματα και τον εσωτερικό φωτισμό. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην λειτουργικότητα και στην παροχή πολλών και με εύκολη πρόσβαση χώρων αποθήκευσης για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η πλατφόρμα βοηθά επίσης στην αύξηση του χώρου φόρτωσης. Με όλα τα καθίσματα στη θέση τους, η χωρητικότητα είναι στα 580 λίτρα (79 λίτρα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο).

Advertisement

Το εσωτερικό του Toyota RAV4 διαθέτει μια εργονομική, οριζόντια αισθητική, που στοχεύει σε κάθε περίπτωση στο να αναδείξει τον λειτουργικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η «ψηφιοποίηση» του εσωτερικού εκφράζεται με μια οθόνη αφής 8 ιντσών ψηλά στην κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων, με τα Apple Car Play & Android Auto στο βασικό εξοπλισμό, αλλά και με έναν πίνακα οργάνων που διαθέτει ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στο κέντρο του. Οι δύο οθόνες προσφέρουν μια ευρεία και εύκολη απεικόνιση διαφόρων λειτουργιών και πληροφοριών, ενώ υπάρχουν και μπουτόν επιλογής κάποιων βασικών της μενού.

Advertisement

Ο «βασιλιάς» την κατηγορίας των SUV έρχεται φέρνοντας μαζί του την πιο ισχυρή και παράλληλα, πιο οικονομική σε κατανάλωση καυσίμου, υβριδική έκδοση της ιστορίας του. Για την Hybrid έκδοση του Toyota RAV4 η ιαπωνική φίρμα έχει ετοιμάσει την 4η γενιά του υβριδικού συστήματός της, η οποία συνδυάζει έναν 2.5λιτρο κινητήρα βενζίνης κύκλου Άτκινσον, με δύο ηλεκτροκινητήρες στην 4κίνητη έκδοση (ένας τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και ένας στον πίσω). Σύμφωνα με την Toyota, η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τους 222 ίππους και μια σειρά από επεμβάσεις στον κινητήρα, αλλά και τη δομή του υβριδικού συστήματος, έχουν ως αποτέλεσμα να προσφέρονται καλύτερες επιταχύνσεις από στάση, βελτίωση στην κατανάλωση και πιο ομαλή λειτουργία. Υπάρχουν προγράμματα οδήγησης Normal, Eco, Sport και EV Mode, αλλά και το πρόγραμμα Trail, το οποίο μέσω και του αυτόματου μπλοκέ διαφορικού που διαθέτει το RAV4, προσαρμόζει την λειτουργία του συστήματος για κίνηση εκτός δρόμου.

Advertisement

Το ιαπωνικό SUV είναι περισσότερο δυναμικό, ποιοτικό, εργονομικό και πρακτικό από ποτέ, ενώ παράλληλα στην υβριδική του έκδοση συνδυάζει πετυχημένα την οικονομία κίνησης με την καλή απόδοση, σε ένα πακέτο που δίνει έμφαση στην άνεση των επιβατών του. Με κόστος 27.700 ευρώ για την προσθιοκίνητη βασική έκδοση, η Toyota σας καλωσορίζει σε έναν κόσμο πολυτέλειας, πληρότητας και απαράμιλλης αξιοπιστίας, που όμοιό του δεν μπορεί να εντοπίσει κανείς. Για όσους τα θέλουν όλα, με τετρακίνηση και υβριδική τεχνολογία, στα 38.650 ευρώ βρίσκουν την πιο πλούσια έκδοση με τον κινητήρα των 2.487 κ.εκ. ο οποίος «συνοδεύεται» από τέλη κυκλοφορίας ιδιαίτερα χαμηλά: μόλις 101 ευρώ/χρόνο, κάτι που κάνει το RAV4 να ανταγωνίζεται τα οχήματα 1500 κ.εκ. μια και εμφανίζει καλύτερο κόστος χρήσης ακόμα και από 1.5λτ συμβατικά μοντέ, υπολογίζοντας ακόμα και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, μια και τα 100 γρ/χλμ εκπομπών CO2 και η μέση κατανάλωση των μόλις 4,4 λίτρων βενζίνης/ 100 χιλιόμετρα, περιορίζουν σημαντικά το ετήσιο κόστος χρήσης. Ανάμεσα στις δύο άκρες των εκδόσεων του νέου Toyota RAV4, υπάρχουν άλλες 4 εκδόσεις για να βρει κανείς αυτή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του.