Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα «οικογενειακό» ετοιμάζεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ

Ελλάδα 2:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(99) "Ένα «οικογενειακό» ετοιμάζεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ"
    

Ένα «οικογενειακό» ετοιμάζεται να σπάσει όλα τα ρεκόρ

ΝΕΑ

Η Koenigsegg σχεδιάζει την αντεπίθεσή της απέναντι στη Rimac, με μυστικό όπλο το τετραθέσιο Gemera των 2.300 PS.

Advertisement
Advertisement

Η μονομαχία KoenigseggRimac για τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο συνεχίζεται με αμείωτη ένταση.

Μετά το πρόσφατο ρεκόρ του Rimac Nevera R, η σουηδική εταιρεία απάντησε μέσα σε λίγες εβδομάδες, επανακτώντας τον τίτλο με το Jesko Absolut, χρησιμοποιώντας μόνο πίσω κίνηση εκεί όπου η Rimac χρειάστηκε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.

Ο ιδρυτής Christian von Koenigsegg άφησε τότε να εννοηθεί πως η εταιρεία δεν έχει πει την τελευταία της λέξη. Και πράγματι, το επόμενο κεφάλαιο στη «μάχη των ρεκόρ» ίσως γράφεται με ένα διαφορετικό όχημα: το Koenigsegg Gemera.

Advertisement
Advertisement

Το Gemera, τετραθέσιο και σχεδιασμένο για μακρινά ταξίδια υψηλών ταχυτήτων, αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο της μάρκας.

Εξοπλίζεται με V8 5.0 λίτρων biturbo που αποδίδει 1.500 PS, ενώ ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας 800 PS ανεβάζει τη συνολική ισχύ στα 2.300 PS, περίπου 200 PS περισσότερα από το Rimac Nevera R.

Το υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με το κιβώτιο Light Speed Tourbillon Transmission και τετρακίνηση με torque vectoring.

Advertisement

Παρά τη θεωρητική υπεροχή, το Nevera R παραμένει εντυπωσιακά ταχύτερο στο 0–100 km/h, με χρόνο 1,66 δευτερόλεπτα έναντι των 1,9 δευτερολέπτων του Gemera.

Ωστόσο, ο von Koenigsegg θεωρεί πως το προβάδισμα αυτό μπορεί να εξαλειφθεί μέσω λογισμικών αναβαθμίσεων, όπως συνέβη ήδη με το Jesko Absolut που βελτίωσε τις επιδόσεις του απλώς με αλλαγές στον προγραμματισμό του κιβωτίου.

Advertisement

Αν οι υποψίες επιβεβαιωθούν, το Gemera θα μπορούσε να αποτελέσει το νέο «όπλο» της Koenigsegg σε μια επόμενη απόπειρα ρεκόρ.

Η αντιπαλότητα με τη Rimac φαίνεται μακράς διαρκείας, μια τεχνολογική μάχη μεταξύ βενζίνης και ηλεκτρισμού, αλλά με κοινό στόχο: να ορίσουν ξανά τα όρια της αυτοκίνησης υψηλών επιδόσεων.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Τα Tesla γίνονται φθηνότερα δια της… πλαγίας

Η Jaguar Land Rover ξεκινά να φτιάχνει πάλι αυτοκίνητα

Ο Κλέψας του Κλέψαντος στα συνεργεία