Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Dodge RAM σε έκδοση “Bigfoot” από την GME Performance

Ελλάδα 21:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Dodge RAM σε έκδοση “Bigfoot” από την GME Performance

ΝΕΑ

Το Dodge RAM σε έκδοση “Bigfoot” από την GME Performance

ΝΕΑ

Δύσκολα μπορεί να ξεχωρίσει κανείς στην Κεντρική Ευρώπη με τόσα υπεραυτοκίνητα στους δρόμους. Η γερμανική GME Performance μοιάζει να δίνει μια διαφορετική λύση “γιγαντώνοντας” το ήδη μεγάλο σε διαστάσεις Dodge RAM 1500. ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΞΥΔΗ

Advertisement
Advertisement

Το μεγάλο αμερικάνικο pick up της Dodge, μετά και τις επεμβάσεις της GME Performance βρίσκεται πλέον 24 περίπου εκατοστά ψηλότερα από το έδαφος σε σχέση με πριν, κάτι που αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμο, αλλά και το πρεστίζ του εντός αφού πολύ απλά δεν γίνεται να μην γυρίσει κάποιος και να το κοιτάξει. Τις εντυπώσεις κλέβουν το χωμάτινο σετ των τροχών με τις ζάντες να έχουν διάμετρο 20 ίντσες, στις 37 ίντσες φτάνει η διάμετρος των εκτός δρόμου ελαστικών της Toyo. Σύμφωνα με την GME το ύψους του φτάνει σε… μπασκετικά επίπεδα και ανέρχεται σχεδόν στα 2,15 μέτρα!

gme-dodge-ram-bigfoot-edition-640-2

Για να βοηθήσει του επιβαίνοντες να μπουν και να βγουν από την καμπίνα του RAM 1500, η βελτιωτική εταιρία έχει προσθέσει αναδιπλούμενα μαρσπιέ που ανοίγουν σε ένα πολύ λογικό ύψος και βοηθούν σημαντικά ειδικά όταν εξέρχεται κανείς από το αμερικάνικο pick up.

Advertisement
Advertisement

gme-dodge-ram-bigfoot-edition-640-3

Στις αλλαγές αισθητικής φύσης περιλαμβάνεται μια νέα εμπρός γρίλια, με ακόμη περισσότερες έξτρα επιλογές για τον ενδιαφερόμενο, που μπορεί να προσθέσει ακόμη και LED. Η GME αναφέρει χαρακτηριστικά ότι απέφυγε άλλου είδους υπερβολές, όπως είναι το roll bar, θέλοντας να κρατήσει πιο καθαρή την εμφάνιση του pick up και να τονίσει έτσι περισσότερο του μεγάλο ύψος του και τους ανάλογου μεγέθους τροχούς.

gme-dodge-ram-bigfoot-edition-640

Advertisement

Η γερμανική εταιρία προχώρησε φυσικά σε αλλαγές και στα μηχανικά μέρη επιλέγοντας την FOX για την βελτίωση των αναρτήσεων, ενώ νέα είναι και τα υποπλαίσια. Στα του κινητήρα η εξάτμιση έχει αλλάξει με μια νέα ανοξείδωτη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κλαπέτο, ενώ ο μεγάλος V8 των 5,7 λίτρων λειτουργεί πλέον με την “βοήθεια”υπερσυμπιεστή που ανεβάζει την ισχύ του από τους 401 στους 550 ίππους και τη ροπή να ξεπερνά τα 72 κιλά. Η εταιρία μάλιστα αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος υπερσυμπιεστής τύπου Roots μπορεί να φτάσει την απόδοση αυτού του μοτέρ ακόμη και στους 900 ίππους, αν και για αυτό θα χρειάζονταν αλλαγές και στα σωθικά του κινητήρα.