Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Διασκεδάζοντας με μία Ferrari 488 Challenge (vid)

Ελλάδα 5:23
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Διασκεδάζοντας με μία Ferrari 488 Challenge (vid)

ΝΕΑ

Διασκεδάζοντας με μία Ferrari 488 Challenge (vid)

ΝΕΑ

Όταν έχεις χρόνο και χρήμα, τι πιο διασκεδαστικό από το να σπαταλάς τον χρόνο σου, κάνοντας γύρους μέσα σε μία άκρως ενδιαφέρουσα πίστα, όπως αυτή στο Μιζάνο της Ιταλίας, πίσω από το τιμόνι μίας Ferrari 488 Challenge.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

H αγωνιστικών προδιαγραφών Ferrari 488 Challenge παρουσιάστηκε το 2016. Χρησιμοποιεί τον V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 670 PS και έχει υποστεί κάποιες μικρές βελτιώσεις. Το αγωνιστικό μοντέλο διαθέτει ένα ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό κιτ, ενώ βελτιώσεις έχει δεχθεί και το σασί. Χάρη στις παραπάνω επεμβάσεις η 488 Challenge είναι ταχύτερη από την απερχόμενη 458 Challenge EVO κατά ένα δευτερόλεπτο στην πίστα του Φιοράνο. Σε σχέση με την εργοστασιακή έκδοση της 488 GTB, ο κινητήρας της Challenge έχει διαφορετική χαρτογράφηση, ειδικά ρυθμισμένη για οδήγηση σε πίστα, αλλά και πιο κοντές σχέσεις ταχυτήτων στο κιβώτιο F1 DCT, που συνεργάζεται με τα συστήματα Side Slip Control (SSC) και E-Diff3.

162254_ccl_488-challenge-chariatis-530

Το σύστημα Variable Torque Management είναι ρυθμισμένο περισσότερο για πίστα ώστε να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό για αλλαγή σχέσης ακριβώς την κατάλληλη στιγμή κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και να εκμεταλλευτεί με αυτό τον τρόπο την υψηλή ροπή από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Advertisement

162253_ccl_488-challenge-chariatis-640

Για να δώσει στους οδηγούς του Ενιαίου Πρωταθλήματος τη δυνατότητα να φέρουν ακόμα περισσότερο το αυτοκίνητο στα μέτρα τους, η Ferrari έχει τοποθετήσει τρία διαφορετικά μπουτόν, τα γνωστά μας «manettino», ένα για τη ρύθμιση των φρένων και δύο που ελέγχουν την πρόσφυση και το ηλεκτρονικό διαφορικό. Οι δύο διακόπτες TC1 και TC2 καθορίζουν τις δύο φάσεις του traction control, δηλαδή το χρονικό σημείο παρέμβασης και το βαθμό ελέγχου της ροπής σε σχέση με το ποσοστό ολίσθησης των πίσω τροχών, λειτουργώντας ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

Advertisement

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε την προσπάθεια του οδηγού και πιθανότατα κατόχου της Ferrari 488 Challenge, που δεν τον ενδιαφέρει ο ταχύτερος χρόνος, αλλά μόνο η διασκέδαση το να οδηγεί με το πλάι το ιταλικό supercar: