Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Δεν θα πληρώσεις στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας; Μάθε το πρόστιμο!

Ελλάδα 0:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
        string(125) "Δεν θα πληρώσεις στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας; Μάθε το πρόστιμο!"
    

Δεν θα πληρώσεις στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας; Μάθε το πρόστιμο!

ΝΕΑ

Η Τρίτη 31 Δεκεμβρίου είναι η καταληκτική ημερομηνία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας 2025, πριν… ηχήσουν οι καμπάνες.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Newsauto.gr on Google
Advertisement
Advertisement

Όπως έχει ανακοινωθεί εδώ και αρκετό καιρό από το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, φέτος δεν πρόκειται να δοθεί καμία χρονική παράταση σε ό,τι αφορά στην πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας 2025, από τους υπόχρεους φορολογούμενους.

Οι κάτοχοι των οχημάτων θα αντιμετωπίσουν ένα νέο καθεστώς όσον αφορά στα πρόστιμα εκπρόθεσμης πληρωμής, αφού μπαίνει τέλος στις παρατάσεις, όπως έχει ξεκαθαρίσει η κυβέρνηση, συνεπώς η σημερινή (31/12) τελευταία ημέρα του έτους, είναι και η καταληκτική.

Η πληρωμή και τα πρόστιμα

Advertisement
Advertisement

Εδώ και αρκετούς μήνες ισχύει το νέο σύστημα κλιμακωτών προστίμων που μειώνει την επιβάρυνση για όσους πληρώνουν εκπρόθεσμα τα τέλη μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Συγκεκριμένα, ενώ μέχρι πέρυσι τα τέλη διπλασιάζονταν από την πρώτη μέρα εκπρόθεσμης καταβολής τους, με το νέο σύστημα:

  • Εάν η καταβολή ολοκληρωθεί έως και την 31η Ιανουαρίου 2025, οι κάτοχοι υποχρεούνται να πληρώσουν επιπλέον 25% το ποσό των τελών κυκλοφορίας 2025.
  • Εάν η καταβολή ολοκληρωθεί εντός του Φεβρουαρίου του 2025, θα επιβαρυνθούν με 50% του ποσού.
  • Από την 1η Μαρτίου 2025 τα ποσά των τελών κυκλοφορίας θα διπλασιάζονται.

Υπενθυμίζεται, επίσης, πώς από φέτος παρέχεται η δυνατότητα δήλωσης ψηφιακής ακινησίας για τα οχήματα. Η διαδικασία αυτή απαλλάσσει τους ιδιοκτήτες από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για το έτος 2025 και η δήλωση αυτή θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την 31 Δεκεμβρίου 2024 για να ισχύσει.

Advertisement

Πως μπορώ να τα πληρώσω

Οι υπόχρεοι ιδιοκτήτες των οχημάτων, προκειμένου να εξοφλήσουν εμπρόθεσμα τα Τέλη Κυκλοφορίας έως τις 31/12/2024, μπορούν να ενημερωθούν για τους κωδικούς πληρωμής μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE (myaade.gov.gr):

Advertisement
  • στην πλατφόρμα myCAR, με χρήση κωδικών TAXISnet, στη διαδρομή: myAADE > Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > myCAR > Είσοδος στην Εφαρμογή > Τέλη Κυκλοφορίας Οχημάτων > Ειδοποιητήρια Τελών Κυκλοφορίας Οχημάτων,
  • χωρίς κωδικούς TAXISnet, στη διαδρομή: myAADE > Εφαρμογές > Φορολογικές Υπηρεσίες > Οχήματα > Τέλη κυκλοφορίας χωρίς κωδικούς TAXISnet > Είσοδος στην Εφαρμογή, καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος.

Επίσης, οι φορολογούμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τους κωδικούς πληρωμής και μέσω του myAADEapp, στην επιλογή myWallet > Τέλη Κυκλοφορίας.

Ακολουθήστε το newsauto.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις