Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

ΔΕΗ Blue: Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ξεκινά την ηλεκτροκίνηση

Ελλάδα 17:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

ΔΕΗ Blue: Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ξεκινά την ηλεκτροκίνηση

Mobility

ΔΕΗ Blue: Η Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού ξεκινά την ηλεκτροκίνηση

Mobility

Με το χρώμα του ουρανού και της καθαρής θάλασσας μπαίνει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης η ΔΕΗ. To ΔΕΗ Blue είναι το νέο brand της επιχείρησης μέσα από το οποίο υλοποιεί την στρατηγική της για το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης σε όλη τη χώρα.

Advertisement
Advertisement

Η ΔΕΗ προσφέρει, την φόρτιση των οχημάτων στην αγορά (χωρίς χρέωση) ως τα τέλη καλοκαιριού.

 

Το πρόγραμμα και το πρόγραμμα για το ΔΕΗ Blue παρουσίασε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Γιώργος Στάσσης λέγοντας: «Η εταιρεία υλοποιεί το business plan που παρουσίασε πριν από 18 μήνες για τον ενεργειακό μετασχηματισμό και ιεραρχεί πολύ ψηλά το στοίχημα του εξηλεκτρισμού με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και μια καλύτερη ποιότητα ζωής» και πρόσθεσε: «Στην ΔΕΗ είπαμε ότι δεν θα το χάσουμε το στοίχημα αυτό και θα δημιουργήσουμε το μεγαλύτερο δίκτυο προσβάσιμων φορτιστών μέσα από μία μάρκα και ένα ισχυρό σύμβολο» είπε ο επικεφαλής της εταιρείας και περιέγραψε μια εικόνα από το κέντρο της πόλης, όπως στο Σύνταγμα και την Ομόνοια τα αυτοκίνητα θα είναι αθόρυβα και δεν θα ρυπαίνουν. Και κατέληξε: «Δεν είμαστε μακριά από την στιγμή που θα έχουμε τις υπηρεσίες που χρειαζόμαστε την ώρα που κάνουμε τα ψώνια μας σε ένα εμπορικό κέντρο ή στο super market ή στην πλατεία του δήμου, υπηρεσίες με τις οποίες θα ενημερωνόμαστε για το υπόλοιπο φόρτισης ή για ειδικά πακέτα που θα μας παρέχει η ΔΕΗ».

Advertisement
Advertisement

Το μοντέλο της ηλεκτροκίνησης την επόμενη μέρα περιέγραψε και ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Αλέξανδρος Πατεράκης.

Στο νέο περιβάλλον ο καταναλωτής στην διάρκεια της μέρας θα παράγει και θα αποθηκεύει ενέργεια και παράλληλα θα κάνει και την διαχείριση της, την οποία θα ανταλλάσσει και θα συμψηφίζει μέσα από το δίκτυο της γειτονιάς ακολουθώντας το μοντέλο του Prosumer. Όπως είπε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος που οι καταναλωτές θα έχουν συμμετοχή και έλεγχο, τονίζοντας ότι η ηλεκτροκίνηση είναι μόνο η αρχή.

Advertisement

Ηλεκτροκίνηση

Από τα 7,2 εκ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2019, υπολογίζεται ότι θα φτάσουμε στα 120 εκ. το 2030 με θεαματική αύξηση των δικτύων φόρτισης. Στην Ελλάδα στόχος είναι το 30% των νέων οχημάτων έως το τέλος του 2030 να είναι ηλεκτρικά.

Advertisement

Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης Κυριάκος Κοφινάς παρουσίασε την ψηφιακή εφαρμογή «DEIBlue». Ο πελάτης θα μπορεί να εντοπίζει με αυτήν τον κοντινότερο φορτιστή, να σχεδιάζει τη διαδρομή, να πληρώνει και να συνδέεται ώστε να λαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες.

To  «ΔΕΗ Blue» θα παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε όλους τους χρήστες ιδιώτες, επαγγελματίες, επιχειρήσεις, δημόσιους οργανισμούς, κ.α. είπε ο κ. Κοφινάς. Θα παρέχει υπηρεσίες roaming και στους ξένους χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω της πλατφόρμας Gireve.

Advertisement