Δε φαντάζεστε που μπορεί να βρίσκεται ο κινητήρας της νέας Toyota Celica
ΝΕΑ
Όλο και περισσότερες πληροφορίες προκύπτουν από την Ιαπωνία σχετικά με τη νέα γενιά της Celica. Η πιο ενδιαφέρουσα αφορά στη θέση του κινητήρα.
Παρότι άνθρωποι της Gazoo Racing έχουν παραδεχθεί πως η Toyota εξελίσσει καιρό τώρα μία νέα γενιά θερμικού sportscar, οι πληροφορίες που έχουν αφήσει να διαρρεύσουν είναι λίγες.
WHAT CAR
Τον Φεβρουάριο, ο ιαπωνικός κολοσσός κατέθεσε έγγραφο με κωδική ονομασία 710D στο Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας της Βραζιλίας, από το οποίο επιβεβαιώθηκε πως εδώ και αρκετό διάστημα εξελίσσεται μία καινούργια Celica, με την αναβίωσή της να βρίσκεται προ των πυλών.

Μάλιστα, το όνομα της νέας γενιάς θα είναι GR Celica, όπως έχει κατατεθεί από την εταιρεία με το τμήμα Gazoo Racing να αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της εξέλιξης του μοντέλου.
Ενώ, λοιπόν, δε γνωρίζουμε ακόμα πότε θα παρουσιαστεί επίσημα από την Toyota, υπάρχει έντονη φημολογία, αλλά και έγκυρα ρεπορτάζ σχετικά με τον κινητήρα του. Που εκτός απροόπτου θα είναι ο καινούργιος G20E του ιαπωνικού εργοστασίου, δίλιτρος τετρακύλινδρος με μέγιστη ισχύ άνω των 400 ίππων.
Το θέμα που έχει προκύψει τον τελευταίο καιρό αφορά στην τοποθέτησή του. Οι παλαιότερες γενιές της Celica είχαν πάντα μπροστά τον κινητήρα. Αλλά το ιαπωνικό Best Car πληροφορεί πως ίσως στη νέα γενιά θα υιοθετηθεί η κεντρομήχανη διάταξη.

Το ερωτηματικό σχετικό με μία κεντρομήχανη Celica έγκειται στο πως θα ενσωματωθεί στην υπόλοιπη γκάμα, από τη στιγμή που η Toyota θα φέρει εντός των επόμενων ετών 4η γενιά MR2 και νέες γενιές των GR 85, GR Supra και GR GT3.
Ανεξάρτητα πάντως από το που θα τοποθετηθεί ο κινητήρας στο νέο ιαπωνικό sportscar, την μετάδοση θα αναλάβει το σύστημα τετρακίνησης GT-Four της Toyota.
Για τη διαχείριση της μετάδοσης πιθανότατα να δούμε 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ σίγουρο πρέπει να θεωρείται το 8τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, παρόμοιο με αυτό των GR Corolla και GR Yaris.